من اینجام ....

دلنوشته های یک دختر 19 ساله

من اینجام ....

دلنوشته های یک دختر 19 ساله

نرم افزار ERP چیست؟

نرم افزار ERP یا مدیریت منابع سازمان شامل مؤلفه‌های اصلی یک نرم افزار است که اغلب با نام ماژول‌ شناخته می‌شوند. در حوزه‌های اساسی کسب‌و‌کار، از جمله امور مالی و حسابداری، منابع انسانی، نرم افزار تولید، نرم افزار برنامه ریزی تولید، مدیریت ارتباط با مشتری (CRM)، مدیریت تولید و مدیریت زنجیره تأمین تمرکز دارد. سازمان‌ها بر اساس بیشترین میزان اهمیت در حوزه کسب‌وکار خود، هرکدام از ماژول‌های اصلی را انتخاب کرده و استقرار نرم افزار انجام می‌شود. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار erp، باید در مکان درست و با اطمینان بروید.

آن‌چه در درجه اول نرم افزار یکپارچه ERP را از دیگر نرم افزارهای مستقل مثل نرم افزار کنترل تولید متمایز می‌کند، یک پایگاه داده مشترک است که از طریق آن ماژول‌های مختلف به اطلاعات دسترسی پیدا می‌کنند که برخی از آن‌ها با دیگر ماژول‌های درگیر در یک فرایند کسب‌و‌کار به اشتراک گذاشته شده‌اند. این بدان معنی است، شرکت‌هایی که از نرم افزار ERP استفاده می‌کنند به دلیل عدم نیاز به ورود دوباره یا چندباره اطلاعات، برای مدیریت منابع سازمان تا حد زیادی در زمان خود صرفه‌جویی می‌کنند، زیرا سیستم با اشتراک‌گذاری داده‌ها، باعث ایجاد دقت و همکاری بیشتر بین بخش‌های سازمان می‌شود.

گزینه‌های پیاده‌سازی نرم افزار ERP شامل استقرار در محل (خرید لایسنس)، ابری و ترکیبی از هر دو مورد مانند (PaaS (platform as a service و (IaaS (infrastructure as a service می‌باشد. اگرچه نرم افزار ERP از دیرباز با پیاده‌سازی‌های گران قیمت و یکپارچه همراه بوده است، اما در حال حاضر استقرار نسخه‌های ابری آسان‌تر و برای کسب‌و‌کارهای کوچک مزیت بزرگی به حساب می‌آید.

همچنین، برخی نرم افزارهای ERP نسل‌های توانمند آینده مانند AI ،IoT و تجزیه و تحلیل پیشرفته را برای تقویت تحول دیجیتال ارائه می‌دهند. کسب‌و‌کارها معمولا وقتی از صفحات گسترده و متناسب با سیستم‌های نرم‌افزاری متفاوت استفاده می‌کنند، به نرم افزار جامع ERP روی می‌آورند و برای هموار‌سازی مسیر رشد نیاز به قابلیت‌های یکپارچه نرم افزار ERP دارند. مانند بسیاری از محصولات فناوری، تعریف خاص از آنچه سیستم‌های ERP را تشکیل می‌دهد از دیدگاه هر فروشنده بسیار متفاوت است. در این مقاله به سوال ERP چیست؟ ویژگی‌ها و مزایای آن کدامند؟ پاسخ خواهیم داد.



نحوه عملکرد نرم افزار ERP

نرم افزارهای ERP به یک پایگاه داده رابطه‌ای متمرکز وابسته‌اند که اطلاعات کسب‌و‌کار را جمع‌آوری و برای برنامه ریزی بهتر مدیریت منابع سازمان آن‌ها در جداول ذخیره می‌کند. ذخیره‌سازی متمرکز داده‌ها به کاربران نهایی، از جمله امور مالی، فروش و سایر بخش‌ها، اجازه می‌دهد تا به سرعت به اطلاعات مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل، دسترسی پیدا کنند. به جای این‌که کارمندان در بخش‌های مختلف با تعداد زیادی نرم افزار گزارش‌های خود را مدیریت کنند، نرم افزارهای ERP امکان تولید گزارش از یک سیستم واحد و متمرکز را فراهم می‌کنند. اطلاعات بروزشده در یک ماژول ERP، مانند CRM ،HR و امور مالی، به یک پایگاه داده مشترک و مرکزی ارسال می‌شود. سپس اطلاعات مناسب در پایگاه داده مرکزی با سایر ماژول‌ها به اشتراک گذاشته می‌شود. ERP ، داده‌های کسب‌و‌کار را درلحظه در سرتاسر سازمان در دسترس قرار می‌دهد که این امر باعث می‌شود تا کسب‌وکارها به سرعت سازگار شده و به تغییرات پاسخ دهند. داده‌های کسب‌و‌کاری موجود در نرم افزارهای ERP امکان تصمیم‌گیری آگاهانه‌تری را در یک شرکت فراهم می‌کنند و همچنین می‌توانند داده‌ها را با طرف سوم و فروشندگان به اشتراک بگذارند تا کارایی در زنجیره تأمین را بهبود ببخشند. جهت اطلاع از قیمت نرم افزار erp، باید در مکان درست و با اطمینان بروید.


منبع:

https://virgool.io/@TeamYar/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-erp-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-rrc85kzddwcz

CRM؛ یک سیستم یا یک نرم افزار؟ رویکرد اصلی در مدیریت ارتباط با مشتریان چیست؟

تعریف crm چیست و نرم افزار crm چیست، دو طیف از یک رویکرد مشتری مدار برای برقراری، حفظ و مدیریت تعامل موثر با مخاطبان یک کسب و کار هستند که با هدف اصلی تبدیل آنها به مشتریان وفادار، عمل می‌کنند.

مفاهیم کاربردی، اهداف، ویژگی‌ها و مزایای موجود در نگرش به crm، آن‌چنان که از مخفف این عبارت یعنی (Customer Relationship Management) به معنی مدیریت ارتباط با مشتریان مشخص است، در دو رویکرد مکمل استراتژیک سیستمی و رویکرد عملیاتی نرم افزاری ارائه و تشریح شده‌اند.

در ادامه قصد داریم با بررسی کامل تمام جوانب مفهومی و کارکردی مبحث سی ار ام، دیدگاه جامعی برای شما در خصوص شناخت این پارادایم مدیریتی در هدایت مشتری محور فرآیندهای فروش و بازاریابی کسب و کارها ایجاد کنیم. نرم افزار مدیریت سازمان میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.

crm چیست؟ ابزاری برای کمک به کسب و کارها، ایجاد و حفظ تعاملات با مشتریان فعلی و آینده

موضوع اصلی؛ برقراری یک تعامل موثر با مشتری است.


به طور قطع دلیل رجوع شما به این صفحه، احساس نیاز شما درباره مهم بودن موضوع جذب و نگهداری مشتری برای کسب و کارتان است. ارتباط با مشتری، سرآغاز، کلید اصلی و جانمایه کلام این رویکرد مشتری مدار، در عصر نوین بازارهای رقابتی در دنیای تجارت امروز است.ارتباطی موثر و مدیریت شده که منجر به ایجاد تعامل بین شما و مخاطبان کسب و کارتان شود.


CRM چیست؟

crm یک سیستم برنامه ریزی شده برای مدیریت ارتباط با مشتریان فعلی و مشتریان آتی کسب و کارهاست. پاسخ به سوال سی آر ام چیست را باید در نگرش به رویکردی جستجو کرد که به عنوان بخشی از استراتژی فروش یک شرکت به دنبال ایجاد، حفظ، توسعه و تعمیق روابط با مشتریان در طول چرخه عمر مشتری است.

IFrame

نرم افزار crm چیست؟

بدیهی است هر فرآیندی برای پیاده سازی باید در قالب یک سیستم اجرایی قرار بگیرد. نرم افزار CRM نیز، اجرایی کردن رویکرد سیستماتیک مدیریت ارتباط با مشتریان را بر عهده دارد.

ورودی‌های نرم افزار سی ار ام، داده‌هایی است که از مخاطبان و مشتریان یک کسب و کار از طریق کانال های ارتباطی نظیر: وبسایت، تماس تلفنی، گفت و گوی زنده، شبکه های اجتماعی و ... گردآوری می‌شوند. این اطلاعات کمک می‌کنند تا شما دغدغه‌های مشتریان را بشناسید، آنها را دسته بندی کرده و بتوانید با ایشان ارتباط موثر برقرار کنید.

بالاخره کدامیک؟ CRM یا نرم افزار CRM

پاسخ به تعریف crm چیست در نگرش به رویکرد لزوم برقراری ارتباط سیستماتیک با مشتریان یک کسب و کار قرار دارد که روش اجرای موثر خود را در قالب پاسخ به تعریف نرم افزار crm چیست از طریق استقرار یک ابزار اتوماتیک سازی فرآیندهای دریافت و پردازش داده‌های مشتریان عملیاتی ساخته است.

اگرچه مفاهیم مربوط به crm و نرم افزار crm به ‌صورت متداول به جای هم به کار می‌‍‌روند، اما جدا از تفاوتی که در ماهیت رویکرد سیستمی و ابزار عملیاتی بودن آنها وجود دارد، هر دو با هدف اصلی دستیابی به درک درست از رفتار مشتری و ایجاد یک تجربه مشتری خوب عمل می‌کنند.

مسیری که در طی آن، با بهینه‌سازی فرآیند بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش، جلب رضایت مشتریان و افزایش سودآوری کسب و کار حاصل می‌شود.

انواع CRM؛ 4 رویکرد اصلی سی ار ام چیست؟

تقسیم بندی رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان به 4 بخش اصلی، درک عمیق‌تری از تعریف CRMچیست به همراه دارد. 4 نگرش اصلی به رویکرد سی ار ام که قابل اجرا از طریق نرم افزارهای crm در انواع کسب و کارها و سازمان ها هستند، به ترتیب زیر مشخص شده‌اند:

هدف اصلی CRM با بخش استراتژیک آن اجرا می شود. به کمک آن با گسترش بازار،پروسه افزودن مشتریان و سود آوری شرکت شیب بیشتری خواهد گرفت.

CRM (1 استراتژیک

نوعی از نگرش به crm وجود دارد که این رویکرد را یک راهبرد استراتژیک برای موفقیت کسب و کارها می‌داند. استراتژیک بودن یک هدف در یک کسب و کار یعنی تمام فرآیندهای آن سازمان در خدمت دستیابی به آن هدف قرار بگیرند.  نرم افزار مدیریت سازمان میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.

لزوم توجه به خواست مشتری و تلاش برای جلب رضایت او با هدف تبدیل مخاطب به یک خریدار وفادار و دائمی، نمونه‌ای از یک دیگاه استراتژیک به سی ار ام در جریان استراتژی فروش یک شرکت است که حمایت کامل مدیریت آن مجموعه و همکاری تمام بخش‌های زیر مجموعه آن از تولید گرفته تا طرحی محصول را به همراه خود دارد.

سی آر ام عملیاتی کمک می‌کند تا نظم در سازمان، بیش از پیش جاری شود و امور اداری با فرآیند های شخصی سازی شده و اتوماسیون انجام پذیرند.

CRM (2 عملیاتی

وجود ابزار مناسب، اولین شرط لازم برای عملیاتی ساختن یک فرآیند است. نرم افزار crm با اتوماسیون کردن انجام فرآیندهای فروش، بازاریابی و پشتیبانی از مشتریان، دقیقا انجام همین وظیفه را بر عهده دارد.

ماژول bpms، در نرم افزار سی ار ام، امکان مدیریت اتوماتیک و مکانیزۀ فرایندهای مرتبط به ثبت داده‌های جمع آوری شده از مشتریان، ذخیره سازی، دسته بندی و تبدیل آنها به اطلاعات و حتی ثبت بازخوردهای اجرای کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی را فرآهم کرده است.

این رویکرد به crm، دقیقا مربوط به نگرشی است که اختصاص به عملکردهای تعریف شده برای اتوماسیون بازاریابی دارد.

گزارش هایی که فرآیند های کیفی را به خروجی های کمی تبدیل می‌کند و به تصمیم گیری های کلان و استراتژی مدیران جهت می دهد در دسته CRM  تحلیلی قرار می گیرند.

CRM (3 تحلیلی

نگرش عمده دیگری که به سی ار ام اختصاص دارد، قابلیت تجزیه و تحلیل داده ها توسط این سیستم است که از طریق نرم افزار crm با تبدیل اطلاعات خام به دانش ساختاریافته مرتبط به رفتار مشتریان یک کسب و کار به شکل‌گیری استراتژی‌های جدید و انجام تصمیم‌گیری‌های کلان در مورد روند اجرای فرایندهای فروش و بازاریابی و در نهایت جلب رضایت مشتری، منجر می‌شود.

هوش تجاری و ارتباط Power BI با نرم افزار CRM، بهترین مزیت و ارزش ویژه خلق شده برای سیستم سی آر ام در دیدگاه تحلیلی به مدیریت ارتباط با مشتریان است.

افزایش تعامل و تحریک واکنش مشتریان بالقوه و بالفعل با استفاده از ابزارهای موجود در CRM تعاملی صورت می گیرد. ابزارهایی مثل ایجاد کمپین، پیامک و ایمیل تبلیغاتی

CRM (4 تعاملی

برقراری ارتباط با مشتریان و مخاطبان کسب و کار اساس عملکرد رویکرد تعاملی  crmاست. وقتی که شما آغازگر ارتباط از طریق برقراری یک تماس تلفنی، ارسال یک ایمیل، یک پیامک و یا حتی اجرای یک کمپین بازاریابی مدون و بطور کلی انجام هر نوع فعالیت تبلیغاتی هستید، در حقیقت به مقصود اصلی ایجاد ارتباط با مشتریان در خلال پیاده سازی اهداف مربوط به نگرش تعاملی سی ار ام، نزدیک شده‌اید.

Crm چگونه به کسب و کار شما کمک می‌کند؟

کسب رضایت مشتریان از طریق ایجاد یک تجربه خوب مشتری حاصل می‌شود. برای دستیابی به چنین دستاوردی و حفظ مشتری، باید مخاطب خود را درک کنید و نیازهای او را بشناسید. به همین علت است که در ابتدا نیاز به برقراری ارتباط و دریافت بازخورد از ایشان دارید.

بنابراین در این صورت است که می‌توان گفت، اجرای crm در سازمان یا کسب و کار شما، منجر به خلق ارزش برای مشتری شده است.


مزایای استقرار یک سیستم سی ار ام در سازمان شما چیست؟

اینکه صاحب یک کسب و کار کوچک، بزرگ، یک استارتاپ، یک بیزینس شخصی و یا حتی مدیر و هدایت کننده یک سازمان دولتی یا هر نوع شرکت و موسسه انتفاعی و غیرانتفاعی باشید، تفاوتی در اهمیت و لزوم توجه به خواستۀ مخاطبان و ذینفعان مجموعۀ متبوع شما وجود ندارد.

مزایایی که از استقرار یک سیستم crm بدست خواهید آورد:

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، همه ابزارهای مورد نیاز برای رشد کسب و کار را به صورت جامع و یکپارچه و با حداقل صرف زمان و نیرو برای شما و تیم فروش فراهم می آورد.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، همه ابزارهای مورد نیاز برای رشد کسب و کار را به صورت جامع و یکپارچه و با حداقل صرف زمان و نیرو برای شما و تیم فروش فراهم می آورد.

در یک کسب و کار بر حسب بیزینس پلن B2C یا B2B مشخص شده برای روش‌های کسب درآمد آن، به طور قطع نیاز به مهارت فروشندگی برای عرضه محصولات وخدمات به نمایندگان فروش، شرکت‌های پخش و مصرف کنندگان نهایی وجود دارد.

همچنین اگر ماموریت سازمان شما در توجه به مخاطبان اصلی آن برای رعایت مسئولیت‌های اجتماعی شرکت باشد، ناگزیر هستید که پیاده سازی CSR را در دستور کار قرار دهید.

بنابراین در هر حال وقتی در مسیر حرکت به سمت کسب موفقیت در کسب و کار خود باشید، سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را راهکار اصلی دستیابی به اهداف خود خواهید یافت.

 نرخ بازگشت سرمایه حاصل از بکارگیری سیستم crm، با تناسب شگفت انگیز هشت برابری، ارزش کاربردی این نرم افزار سیستمی را به رخ می ‌کشذد.

مزایای استفاده از CRM چیست؟

مزایای فراوانی در استفاده از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری وجود دارد که فراتر از تسهیل عملیات روزانه کسب و کار می باشد. این نرم افزار نه تنها به کسب و کارها کمک می کند که اطلاعات شان را ذخیره و تغییرات آن ها را دنبال نمایند، بلکه منجر به توسعه فروش در طولانی مدت نیز خواهند شد. این نرم افزارها می توانند نقش بسزایی در صرفه جویی در زمان و هزینه های سازمانی داشته باشند و کارایی و تاثیر تیم های فروش را ارتقا دهند. اما بهترین راهکار برای تصمیم گیری، استفاده از راهنمای انتخاب نرم افزار CRM می باشد.

راه حل هایی که پس از استقرار یک سیستم crm بدست می آورید.

  • اگر یک فروشنده یا یک نماینده فروش یا هر نوع طرف قرارداد همکاری در فروش محصولات یا خدمات یک کسب و کار هستید:

    طبیعی است که اولین دغدغه شما، عدم تداخل و حفظ تعلق حق پیگیری یک سرنخ (Lead) فروش است که مرتبط به فعالیت‌های بازاریابی خودتان بوده است. همچنین اطلاع از نتیجه پیگیری فرصت فروش شما به همراه محفوظ و قابل محاسبه بودن پورسانت مورد توافق از فروش محصولات در کنار سایر امکانات نرم افزاری نظیر مرکز تماس و پشتیبانی voip و ثبت قرارهای ملاقات با مشتریان از مزایای بکارگیری و عضویت یک فروشنده در سیستم crm یک کسب و کار است.

  • اگر سرپرست تیم فروش یک شرکت با فروشندگانی زیاد و محصولات و روش‌های متنوع برای فروش آنها هستید:

  • اگر مدیر فروش و بازاریابی یک کسب و کار هستید و دشواری اداره کردن امور و پیچیدگی بررسی وضعیت فروش، وقت زیادی از شما می‌گیرد:

  • اگر صاحب یک کسب و کار هستید و دغدغه موفقیت رشد و کسب وکارتان از طریق جذب و حفظ مشتریان را دارید:

نحوه عملکرد، راهکارها و کاربردهای نرم افزار CRM چیست؟


نحوۀ عملکرد سیستم crm از طریق برقراری امکان ارتباط قابل ثبت و پیگیری بین مخاطبان بیرونی یک کسب و کار با فرآیندهای داخلی آن مجموعه است. سی ار ام، راهکار بهره‌مندی از این نوع برقراری ارتباط با مشتریان را با ارائه انواع راهکارهای مختلف گسترش داده است.

یک بیزینس تجاری معمولی، یک سازمان بزرگ، یک مجموعه چند شرکتی، یک نمایندگی فروش بیمه، یک هتل یا رستوران یا یک آژانس مسافرتی و یا حتی یک بیمارستان، بستر استقرار راهکارهای crm محسوب می‌شوند.



در ادامه با برخی از مهمترین کاربردهای نرم افزار سی ارم برای مشاغل و کاربری‌‌های مربوط به فرآیندهای فروش و بازاریابی آشنا خواهید شد:

کاربرد نرم افزار CRM برای واحد فروش


  • مدیریت روندهای پیگیری فروش به صورت خودکار
  • ایجاد مسیرهای ارتباطی مناسب و پیدا کردن سرنخ های جدید
  • در اختیار داشتن اطلاعات کامل مخاطب و سابقه خرید و فروش‌های او
  • تسهیل فعالیتها و کمک به موفقیت تیم فروش
  • امکان صدور فاکتور و پیش فاکتور بصورت اتوماتیک
  • یکپارچه شده با سیستم انبارداری پیام گستر
  • تعیین شاخص‌ های کلیدی عملکرد (KPI) برای سنجش اقدامات و فعالیت‌های تیم فروش

نرم افزار CRM می تواند منجر به تسهیل فعالیت ها و همچنین کمک به تیم فروش برای انجام درست فعالیت هایشان گردد. همین امر موجب می شود که این نرم افزار در تمامی کسب و کارها قابل استفاده باشد.

نرم افزار CRM کمک شایانی به کارشناسان فروش جهت بازیابی ارتباطات و پیدا کردن سرنخ های جدید کرده که در نتیجه عامل تاثیرگذاری در بهبود روند فروش سازمان محسوب می شود.

کاربرد نرم افزار CRM برای بازاریابی و تبلیغات

  • پیشبرد استراتژی‌های بازاریابی سازمان
  • دستیابی به اطلاعاتی مفید از بازار و نیاز مشتری
  • اطلاع‌رسانی‌های لازم با توجه به اهداف و چشم‌اندازهای سازمان
  • به نتیجه نهایی رساندن تلاش‌های مربوط به ارتباط با مشتریان
  • امکان رصد رفتار مخاطبین با استفاده از رسانه‌های مختلف
  • اجرای هدفمند کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی

کاربرد نرم افزار CRM در وفادارسازی مشتریان


  • در اختیارداشتن ابزارهای خدمات پس از فروش و باشگاه مشتریان
  • امکان دسته بندی مشتریان و بخش بندی مشتریان بر حسب سلایق و درخواست های اختصاصی هرکدام
  • ایجاد رغبت و انگیزه برای خرید با استفاده از جلب رضایت مشتریان
  • ارائه خدمات پس از فروش و پاسخگویی به درخواست‌‎های پشتیبانی مشتریان در جهت تلاش برای جلب رضایت ایشان از طریق ایجاد یک تجربه مشتری مطلوب

استفاده از یک رویکرد سیستمی برای تبدیل مشتریان به خریداران ثابت و انجام تکرار خرید توسط ایشان سودآوری بالایی برای کسب و کارها ایجاد می کند.

یکی از ماموریت های مهم هر نرم افزار CRM یکپارچه سازی داده ها بوده که به موجب آن می توان از پراکندگی های اطلاعات جلوگیری کرد و دسترسی به تمامی داده ها را ساده و کاربردی تر از همیشه برای کاربران به ارمغان آورد.

کاربرد نرم افزار CRM در ذخیره سازی اطلاعات مخاطبین


  • ایجاد پرونده برای هر مشتری در نرم افزار
  • اضافه شدن تماس‌ها و سوابق به‌صورت رکوردهای مستقل به پرونده مشتری
  • ثبت و بایگانی اطلاعات مشتریان و همکاران (اعم از حقیقی و حقوقی)
  • ثبت وظایف و درخواست‌های مورد نیاز مخاطبان
  • قابلیت همگام سازی با تمام فرایندها و اطلاعات جاری در شرکت
  • امکان دریافت گزارش ها و اطلاعات لحظه‌ای

کاربرد نرم افزار CRM برای اتوماسیون های اداری

  • جایگزینی وظایف دستی در سیستم یک کسب و کار با قوانین جدید تعریف شده در اتوماسیون
  • تسهیل انجام فعالیت‌ها و افزایش کارایی و دقت اقدامات
  • شفافیت و قابلیت پیگیری عملکرد کاربران برای مدیران
  • استفاده از bpms برای تعریف تمام فعالیت‌ها در بدنه سازمان
  • تعیین مراحل، سمت و ایجاد فرم های لازم برای چرخه‌های کاری
  • امکان پیاده‌سازی سیستم مدیریتی OKR برای تعیین و قابل دستیابی کردن اهداف سازمانی

این سیستم می تواند به صورت خودکار وظایف فروش و بازاریابی را بر عهده گرفته و تنها از یک راهکار نرم افزاری برای تمام اهداف استفاده نماید.

نرم افزار CRM با قابلیت های خود می تواند سه بخش حیاتی سازمان یعنی فروش، بازاریابی و خدمات به مشتریان را تحت کنترل خود قرار دهد و موجب سرعت بخشیدن به فرآیندهای کاری در هر سه بخش و حذف اضافه کاری ها می شود.

کاربرد نرم افزار CRM در تحلیل اطلاعات و گزارش گیری


  • ایجاد قابلیت و امکان بهره‌مندی از هوش تجاری(BI)
  • دستیابی به بینشی حرفه‌ای نسبت به جریان‌های کاری از طریق بازیابی، گزارش‌گیری و تحلیل داده‌ها
  • امکان عملکرد اثربخش و مطمئن و بدون ایجاد هزینه‌های اجرائی گزاف برای مدیران
  • تهیه گزارش از تمام چرخه ها و عملکردها و یا اشخاص سازمان به وسیله محصول هوش تجاری (Business   Intelligence) در نرم افزار CRM
  • ارائه آنالیز کامل از تمام اتفاقات شرکت

کاربرد نرم افزار CRM برای متمرکز نمودن تماس های تلفنی


  • استفاده از ماژول مرکز تماس تلفنی برای بازاریابان آنلاین، مارکترهای تلفنی و تمام کسب و کارهایی که تلفن راه اصلی تماس آنها با مشتریان است.
  • دریافت و ذخیره تماس های ورودی و خروجی از مشتریان، در یک فضای ابری
  • یکپارچگی و ارائه قابلیت برقراری ارتباط با تمامی مراکز تماس اعم از خطوط شهری، سانترال و VOIP
  • دسترسی به اطلاعات و سوابق تماس های ورودی، خروجی و از دست رفته و جزئیات هر تماس از جمله ثبت مسیر گردش در فرآیند بازاریابی تلفنی

با استفاده از ماژول مرکز تماس نرم افزار crm پیام گستر کاربران و مسئولان قادرند به طور اختصاصی به هر مشتری رسیدگی کنند.

ویژگی های یک نرم افزار خوب سی آر ام چیست؟

هر نرم افزار crm، به غیر از مزایایی که در مدیریت صحیح فرآیندهای کاری و ایجاد قابلیت پیگیری و ثبت همه ارتباطات و تراکنش‌ها در مرحله برقراری تعامل با مشتریان دارد، دارای ویژگی‌های عملکردی خاصی نیز هست که نحوۀ بکارگیری و سهولت استفاده از آن را برای کاربران سامانه crm به همراه دارد.

بهترین نرم افزار crm، علاوه بر سهولت و سادگی باید بتواند دستیابی به اهداف استقرار سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان را هم تسهیل کند.

بدیهی است مانند هر فناوری دیگری همه کارمندان باید استفاده از نرم افزارCRM  را یاد بگیرند. برخی نرم افزارها آنقدر پیچیده هستند که صرف زمان برای یادگیری و پرداخت هزینه‌های آن ها برای کسب و کارهای کوچک توجیه اقتصادی ندارند. بنابراین بهتر است خیال خود را با انتخاب یک نرم افزار CRM فارسی ساده، شفاف و کاربر پسند راحت کنید.

امروزه نرم افزارهای CRM تحول یافته اند و از یک سیستم ساده مدیریت اطلاعات تماس مشتریان، به ابزاری قدرتمند برای کسب و کارها تبدیل شده اند.


اگر بخواهیم بطور مختصر بررسی کنیم که ویژگی یک نرم افزار CRM خوب چیست، پاسخ به این صورت خواهد بود:

کاربری آسان

قابلیت سفارشی سازی

قابلیت یکپارچگی و هماهنگی با سایر نرم افزارهای سازمانی

BPMS یا قابلیت مدیریت کامل چرخه های کاری

دسترسی همراه از هر مکان و در هر زمان

امنیت کامل اطلاعات

چگونه یک نرم افزار crm انتخاب کنیم؟

برای در اختیار داشتن یک سامانه سی ار ام و بکارگیری آن در کسب و کارتان در ابتدا باید به بررسی یک سری موضوعات کلی به شرح زیر بپردازید:

  • بررسی مزایای بکارگیری یک crm ایرانی در مقایسه با سایر انواع غیر بومی موجود برای آن
  • امکان استفاده از دموی رایگان برای نرم افزار انتخابی
  • یکپارچگی کامل با سایر سیستم‌های نرم افزاری مورد استفاده در بخش‌های مختلف سازمان
  • وجود خدمات پشتیبانی و اسناد آموزشی کامل برای استفاده و بهره‌برداری از سیستم
  • قابلیت سفارشی سازی نرم افزار برای گزینش ماژول‌های مورد نیازکسب و کار شما


و مهمترین بخش مربوط به انتخاب یک نرم افزار برای اجرای راهکارهای سیستمی مدیریت ارتباط با مشتریان، بررسی قیمت crm است. وجود شیوه‌های پرداختی متناسب با نیاز و شرایط کاربری شما، قابلیت توسعه متوازن و رشد استفاده کسب و کارتان از مزیت های اتوماسیون کردن فرآیندهای فروش و بازاریابی را مهیا خواهد کرد.

طبق گزارش مجله فوربز از کمپانی Gartner پیش بینی شده است که تا سال 2021، CRM به عنوان اولین نرم افزاری شناخته ‌شود که بیشترین سرمایه‌گذاری سازمانی از سوی کسب و کارها برای آن صورت خواهد گرفت.

معیارهای قیمتی یک نرم افزار crm چیست؟

قیمت و هزینه‌های راه اندازی نرم افزار ارتباط با مشتری معمولا از مدل قیمت گذاری مبتنی بر زیر سیستم‌ها و قابلیت‌های نرم افزاری بهره می‌برد که می تواند عوامل متعددی را از جمله تعداد کاربران، ویژگی‌ها و ماژول های مورد تقاضای خریداران را شامل شود.

در نوع crm ابری، پرداخت ها به صورت دوره‌ای یا ماهانه و بر اساس تعداد کاربران خواهد بود ولی در صورت نصب مجموعه نرم افزار در زیرساخت‌های شبکه‌ای خود شرکت متقاضی سیستم، این پرداخت با هزینه‌ای بیشتر و فقط یکبار در همان ابتدای خرید صورت می‌گیرد. انتخاب این سیاست‌های قیمت گذاری بر حسب شرایط و نیاز کسب و کارها و تصمیم‌گیری مدیران ارشد شرکت با توجه به تفاوت نرم افزارهای CRM ابری و تحت وب، صورت می‌گیرد.

با دریافت نسخه 30 روزه نرم افزار CRM پیام گستر، از خرید خود مطمئن شوید.

با تکمیل فرم درخواست نرم افزار CRM رایگان، دامنه شخصی پنل سی آر ام خود را انتخاب کنید و از تمام ابزارها و امکانات نرم افزار CRM پیام گستر در بستر وب بهره مند شوید.

شروع 30 روز استفاده رایگان

نرم افزار سی ار ام مناسب کسب و کار شما کدام است؟

استفاده از یک مشاوره خوب، کمک زیادی به مشخص شدن راهکارهای نرم افزاری لازم برای مدیریت و پیگیری بحث ارتباطات کسب و کار شما با مشتریان‌تان را به همراه خواهد داشت. راهنمای خرید نرم افزار crm، نوشتاری مدون و ارزشمند جهت آشکارسازی و دست یافتن به مقیاس‌های لازم برای تعیین معیارهای یک انتخاب مناسب و درست است.

اگر برای عملیاتی شدن تفکرات استراتژیک خود که در جهت تحلیل و درک نیاز مشتری و خلق ارزش برای او به دنبال دستیابی به یک راهکار سیستمی هستید، نرم افزار crm پیام گستر را بهترین گزینه موجود برای آغاز، هدایت و مدیریت ارتباطات با مشتریان کسب و کارتان بدانید.

چگونه استفاده از CRM را یاد بگیریم؟

مراحل کار کردن با یک نرم افزار سی ار ام  به ترتیبی است که در قدم اول یک شبکه از کاربران و مدیران با سطوح دسترسی مختلف ایجاد می‌شود. افراد در این شبکه قادر هستند که اطلاعات پایه‌ای مخاطبان مانند نام، شماره تلفن، ایمیل، وب سایت و … را در پروفایل هر کدام ثبت کنند. سایر اطلاعات و جزئیات مربوط به مکاتبات و ملاقات‌ها نیز می‌تواند به این بخش اضافه گردد.

X

IFrame

در قدم بعدی کاربران نرم افزار CRM، خواهند توانست این اطلاعات را وارد چرخه‌های مختلف مانند تبلیغات، بازاریابی و فروش کنند. این قابلیت باعث می‌شود تا کاربران با شناخت بیشتر مخاطبان و مشتریان بتوانند واکنش‌های صحیح‌تری نسبت به نیازهای آنها نشان دهند. در بخش آموزش crm، ویدیوهای کاملی از نحوه عملکرد انواع ماژول‌های نرم افزاری و راهکارهای موجود در این ابزار را مشاهده خواهید کرد.

دستاورد نهایی در بررسی تعریف مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟

در پایان باید اشاره کنیم مفاهیمی که از تعریف crm چیست و نرم افزار crm چیست درک کردید، در چهار نگرش اصلی استراتژیک، عملیاتی، تحلیلی و تعاملی موجود برای رویکرد مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) ارائه شده‌اند که دیدگاه شما را برای مدیریت اتوماتیک فرآیندهای فروش و بازاریابی کسب و کارتان به کمک تحلیل داده‌های دریافت شده از مخاطبان و تبدیل آنها به اطلاعات مفید برای تصمیم‌گیری درست، شکل می‌دهند.

مسیری که به طور قطع از جریان برقراری تعامل موثر با مشتریان سرچشمه می‌گیرد و به استراتژی اصلی شما در تبدیل ایشان به مشتریان وفادار به برند کسب و کارتان، نتیجه می‌بخشد.

سفارشی سازی شده و بر حسب نیاز شما، با یک دوره رایگان 30 روزه، از طریق هر دو نوع روش قیمت گذاری برای کاربری ماهانه و یا استقرار دائمی سیستم در محل شرکت شما به همراه ارائه خدمات آموزش و پیاده سازی کامل، در کنار شما هستیم.


دریافت دمو

سوالات متداول درباره نرم افزار CRM (نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری) :

  • CRM چیست؟ مدیریت ارتباط با مشتریان به چه معناست؟

    سی آر ام، یک راهکار، یک استراتژی و یک ابزار منحصر به فرد برای افزایش فروش و رضایت مشتریان است CRM به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان به تمام راه هایی که تجربه مشتری از خرید را بهبود می بخشد، خلاصه می شود.

  • اهمیت CRM چیست؟

  • نرم افزار CRM چه کمکی به مدیریت فرآیندهای سازمانی می‌کند؟

  • ویژگی های بهترین نرم افزار سی آر ام کدام است؟

  • چگونه مناسب ترین نرم افزار CRM را خریداری کنیم؟

  • چگونه یک نرم افزار crm رایگان دانلود کنم؟

  • crm به زبان ساده چیست؟

  • هدف از سی ار ام چیست؟


منبع:

https://www.payamgostar.com/fa/crm/what-is-crm-software

معرفی انواع سمعک نامرئی

افراد زیادی هستند که گاهی به دلیل کهولت سن و گاهی نیز به خاطر اختلالات وراثتی و مادرزادی و برخی اوقات نیز به دلیل ضربه و تصادف شنوایی خود را از دست می‌دهند. اختراع سمعک بزرگ‌ترین لطف و امکانات برای ناشنوایان و کم شنوایان تلقی می‌شود. امروزه بشر سمعک‌های نامرئی را برای راحتی بیشتر کم شنوایان در انواع و اقسام مختلف تولید و به استفاده‌کنندگان عرضه می‌کنند. سمعک‌های بسیار خوب نامرئی متناسب با مکانیزم بدن فرد و هماهنگ با سیستم بدنی او طراحی و انتخاب خواهد شد. برند سمعک یکی از گزینه‌های مهم در خرید سمعک نامرئی تلقی می‌شود. انتخاب یک سمعک نامرئی خوب برای آسیب نرساندن به دیگر اجزای گوش بسیار با اهمیت است. برای خرید سمعک داخل گوشی اصل, از مراکز مطمئن تهیه خریداری کنید.

سمعک نامرئی

سمعک‌های نامرئی همان طور که از اسمشان پیدا است در داخل گوش بین خم اول و دوم درون مجرای گوش به کار برده می‌شود. سمعک‌های نامرئی بسیار پیشرفته و نوین هستند به صورتی که برای هر فرد بعد از قالب‌گیری منحصربه‌فرد داخل مجرای گوش تنظیم خواهد شد. سمعک‌های نامرئی تنها یک نخ نازکی دارد که بیمار می‌تواند به وسیله آن سمعک را از گوش خود خارج نماید به طوری که صفحه آن‌ها در بسیاری موارد قابل دیدن نیست. شرکت استارکی اولین سازنده سمعک‌های نامرئی بود که سمعک Sound lend را تولید و در بازارها عرضه نمودند.

Nano، IIC، Sound lend و… نمونه‌هایی از محصولات دیگر شرکت‌های سازنده سمعک نامرئی هستند. تمامی این سمعک‌ها در نامرئی بودن و کار گذاشتن در درون مجرای گوش شبیه و مشترکند. رقابت این روزهای شرکت‌های سازنده سمعک‌های نامرئی بر سر بی‌سیم بودن، تکنولوژی و امکانات وایرلس آن‌ها بوده و هست. ساختار فنی یک سمعک نامرئی با سمعک وایرلس به دلیل وجود بلوتوث جنبه نامرئی بودن آن را زیر سوال برده و باعث بزرگ شدن اندازه سمعک می‌شود. برای خرید سمعک داخل گوشی اصل, از مراکز مطمئن تهیه خریداری کنید.

شرکت‌ها به ندرت قادر به تولید سمعک‌های جدید با تکنولوژی بی‌سیم شده‌اند که تولید این نوع سمعک‌ها محدود و در شرایط خاص انجام‌پذیر خواهد بود. شرکت‌های زیادی در حال حاضر به دنبال ساخت انواع سمعک نامرئی وایرلس هستند که تا کنون هیچ کدام به یک موفقیت اعلایی نرسیده‌اند. روی آوردن سمعک‌ها به سمت نامرئی شدن اعتماد به نفس زیادی به افراد کم شنوا می‌دهد تا در اجتماع تعامل داشته باشند.



انواع سمعک نامرئی (سمعک IIC)

بهترین راه برای انتخاب سمعک مناسب برای فرد کم شنوا توسط پزشک و مشاوره مورد نظر معرفی خواهد شد. به‌روزترین سمعک‌های IIC در 5 دسته قرار می‌گیرد که هر یک را به طور مختصر بیان خواهیم کرد:

سمعک های نامرئی اتیکن مینی

اگر به دنبال یک سمعک بسیار خوب و با کیفیت هستید، سمعک نامرئی اتیکن مینی از بهترین آن است. صدای بسیار صاف و شفاف از درون یک پلت فرم میکروچیپ به صورت فوق‌العاده و سریع به عنوان یک راه حل ارائه می‌شود. سمعک IIC دارای 5 رنگ متفاوت برای انواع رنگ پوست و اندازه گوش‌های متفاوت موجود است. مدل بی‌سیم سمعک IIC هم اکنون در دسترس خواهد بود. جهت ساختن سمعک‌های کم حجم و کوچک‌تر از سال 2016 به بعد اتیکن جدیدی طراحی شد که میکروفن آن‌ها درون درب باتری متصل است.

سمعک فوناک تیتانیوم

سمعک‌هایی که از تیتانیوم ساخته شده و از تکنولوژی چاپ سه بعدی استفاده می‌شود را سمعک‌های IIC فوناک می‌گویند. دارا بودن پوسته قوی برای بالا رفتن استقامت، راحتی برای کانال‌های کوچک گوش، افزایش میزان موفقیت و تکنولوژی بیشتر ویژگی‌های سمعک فوناک هستند. سمعک فوناک بیشتر برای کسانی که سمعک خود را خیلی می‌کشند و یا کانال کوش کوچکی دارند، مناسب‌تر تلقی می‌شود.

سمعک جی ان ریساند (LiNX-3D)

به تازگی تولید سمعک‌های نامرئی IIC توسط شرکت ریساند افزایش پیدا کرده است. سرکوب فیدبک خوب، پردازش صدای عالی در سمعک IIC ریساند قابل لمس هستند.

سمعک زیمنس IIC (Signia Insio)

کسانی که می‌خواهند از یک سمعک نامرئی با عملکرد بالا استفاده کنند سمعک زیمنس انتخاب خوبی برای این افراد خواهد بود. میکروچیپ با 48 کانال پردازش صوتی در سمعک IIC صدا را با وضوح کامل و سرکوب فیدبک همراه است.

ویدکس سمعک های نامرئی Menu IIC

از دیگر سمعک‌های نامرئی که وارد بازار شده است، سمعک ویدکس است. سمعک‌های ویدکس از بهترین انواع سمعک نامرئی در بازار هستند که صدای بسیار واضحی دارد که برخی از آن‌ها را صدای ویدکس نیز می‌گویند. محصولات اخیر IIC با کیفیت و مطمئن ساخته می‌شود که استفاده از آن‌ها را نسبت به گذشته پیشنهاد می‌کنیم.

فواید استفاده از سمعک های نامرئی

استفاده از سمعک‌های نامرئی بسیار پرکاربرد و دارای مزایای فراوانی است. اینک به برخی از این مزایا اشاره می‌کنیم:

  • هنگام صحبت با تلفن هیچ مشکلی پیش نخواهد آورد.
  • تمامی صوت‌ها به صورت کاملاً طبیعی به گوش فرد می‌رسد.
  • سمعک فرد به هیچ عنوان قابل شناسایی برای دیگر افراد نخواهد بود.
  • با توجه به شرایط خاص هر فرد سمعک‌های منحصر به فرد خود را دریافت می‌کند.
  • برای تمامی افراد در هر گروه سنی استفاده از این سمعک‌ها مناسب تلقی می‌شود.


گذاشتن سمعک نامرئی درون گوش


آیا تمامی افراد می توانند کاندید مناسبی برای سمعک های نامرئی باشند؟

خیر. افراد پیش از استفاده و به کارگیری سمعک‌های نامرئی باید میزان کم شنوایی، شکل و فرم مجرای گوش و نوع و اندازه آن را مورد بررسی قرار دهند. خیلی کوچک، نامناسب و یا خیلی باریک بودن مجرای گوش مانع از استفاده سمعک نامرئی خواهد شد. همچنین برای قرارگیری تمامی اجزای سمعک داخل گوش فضای آن باید مشخص گردد. افرادی که مجرای گوشی بسیار باریک و یا کوچکی دارند نمی‌توانند کاندیدهای خوبی برای استفاده از این سمعک‌ها باشند. علاوه بر آن تعبیه سمعک نامرئی درون گوش نوزادان به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود چرا که در ابتدا مجرای آن‌ها کوچک بوده و سپس رشد زیادی می‌کند.

کلام آخر

شنوایی یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به آدمی داده است. حال گاهی اوقات به دلایل اکتسابی و گاهی انتصابی فرد دچار کم شنوایی و ناشنوایی می‌شود. تکنولوژی و امکانات امروزه به دنبال پیدا کردن راهی است تا افراد کم شنوا با کم‌ترین مشکل صداهای اطراف خود را با کیفیت بشنود. انواع سمعک‌ها با قیمت‌های متفاوت در بازارها قابل خریداری هستند. افرادی که سمعک‌های محکم و باکیفیت و همچنین کم وزن و کوچک می‌خواهند، می‌توانند از سمعک‌های نامرئی استفاده کنند. سمعک‌های نامرئی کاملاً داخل کانال گوش قرار گرفته و به جز یک نخ باریک جور دیگر قابل مشاهده نیست.


منبع:

https://avaaudiology.ir/article/invisible-hearing-aids-types/

سمعک های دیجیتال، هوشمند و بلوتوث دار!

سمعک ویدکس : بهبود شنوایی باعث بهبود کیفیت زندگی می شود . بنابراین باید به تهیه سمعک به منزله سرمایه گذاری در زمینه سلامتی نگریست .لازم به یادآوری است عوامل مختلفی در تعیین میزان قیمت سمعک موءثر بوده و سمعک های دیجیتال ،هوشمند و وایرلس( بلوتوث دار) به دلیل برخورداری از تکنولوژی های متنوع ، قیمت های متفاوت دارند و همچنین قیمت سمعک تنها معیار انتخاب آن نبوده و عواملی مانند نوع و میزان کم شنوایی و سن فرد کم شنوا از جمله عوامل موءثر در زمینه انتخاب سمعک مناسب هستند.بنابراین فرد کم شنوا در هنگام خرید سمعک باید دقت داشته باشد که سمعکی را خریداری نماید که به بهترین نحو بتواند نیاز شنوایی وی را مرتفع سازد و قیمت سمعک یکی از عوامل تاثیرگذار است . زیرا هرچه تکنولوژی و امکانات سمعک پیشرفته تر باشد ، قیمت آن افزایش می یابد. برای آگاهی از سمعک بلوتوث دار, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.

در راستای بهبود خدمت رسانی به افراد کم شنوا ، اکثر بیمه های درمانی بخشی از مبلغ خرید سمعک را به منظور کمک به افراد کم شنوایی که تحت پوشش این بیمه ها هستند ، می پردازند. همچنین سیاست هایی مانند خرید سمعک با اقساط بدون بهره از طرف شرکت ویدکس ایران ، سبب می شود که افراد کم شنوا راحت تر بتوانند سمعکی را که منطبق با نیاز ایشان است را به راحتی تهیه نمایند.

لازم به ذکراست آنچه قیمت سمعک را تعیین می کند فقط کاهش شنوایی نیست مشکلات و عوارض جانبی کاهش شنوایی نظیر پایین آمدن قدرت درک و تشخیص اصوات ، وزوز گوش ، پایین آمدن آستانه تحمل اصوات بلند و مزاحم و بسیاری از عوامل دیگر فردی نیز در این زمینه موثرند چرا که با اضافه شدن هر یک از این موارد سمعک فرد باید مدارات پیشرفته تر و کاملتری را داشته باشد تا بتواند نیاز بیمار را برطرف کند از سوی دیگر استفاده از تکنولوژی روز نظیر بلوتوث ، ویا بردهای پردازش Dual نانوتکنولوژی و ... همه و همه باعث می شوند که سمعکهای جدید تبدیل به محصول گرانبها شوند.

در حال حاضر حداقل قیمت سمعکهای موجود در بازار به شرح زیر می باشد:

سمعک های دیجیتال، هوشمند و بلوتوث دار!

مجدداً تاکید می گردد که قیمتهای فوق الذکر حداقل قیمتهای موجود و در واقع ارزان ترین سمعکهای بازار هستند.( در ضمن با نوسانات ارز قیمتهای سمعک متغیر می باشد.)

تاثیر نوع گارانتی بر قیمت سمعک :

از عوامل بسیار مهم دیگر که برروی قیمت سمعک تاثیر گذار است نوع گارانتی آن می باشد سمعک بدون گارانتی و خدمات بعد از فروش کالائی بی استفاده و بدون کاربرد است چرا که فروش یک سمعک در واقع آغازی برای ارائه خدمات و سرویس بعد از فروش می باشد که نه تنها وقت زیادی را در جلسات مکرر طلب می کند بلکه گاهاً هزینه های زیادی را نیز دارد که بسته به نوع گارانتی و مدت آن بر عهده شرکت توزیع کننده سمعک و ادیولوژیست تجویز کننده سمعک میباشد . جهت اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید قسمت گارانتی سمعک را مطالعه فرمائید. برای آگاهی ازسمعک بلوتوث دار, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.


آیا سمعک گران است ؟

باید اذعان کنیم که سمعک واقعا گران نیست استفاده از علوم و تکنولوژی روز دنیا ،تخصصی بودن دانش تولید آن، فرآیند پیچیده و گاهاً کلافه کننده تنظیم و تجویز آن ، ارائه خدمات بعد از فروش در سطح بسیار مطلوب همه وهمه عواملی هستند که در ارائه یک سمعک به بیمار دخالت دارند.

از سوی دیگر باید در نظر بگیریم که سمعکهای موجود در دنیا در تعداد بسیار کم تولید می شوند که این امر باعث افزایش قیمت آنها می گردد. برای مثال در سال ۲۰۱۱ فقط ۸ میلیون و ۷۰۰ هزار سمعک در سراسر جهان تولید شده است که با توجه به تنوع مدلها و کارخانه های تولید کننده عدد بسیار پائینی محسوب می گردد.


منبع :

https://www.bartarinha.ir/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%B3%D9%84%D8%A7%D9%85%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D9%88%D9%85%DB%8C-41/224385-%D8%B3%D9%85%D8%B9%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%84-%D9%87%D9%88%D8%B4%D9%85%D9%86%D8%AF-%D8%A8%D9%84%D9%88