به منظور سنجش میزان کم شنوایی باید به کلینیک شنوایی سنجی مراجعه نمود.
این مراکز دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت هستند بدین معنا که افرادی که دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط با رشته های شنوایی شناسی یا ادیولوژی هستند می توانند با کسب این مجوز در چار چوب کاری تعیین شده فعالیت کنند. برای آگاهی از ارزیابی شنوایی بزرگسالان, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.
دانشجویان رشته شنوایی شناسی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای فارغ التحصیل می شوند. طیف گسترده ای از فعالیت های مربوط به رشته شنوایی شناسی در کلینیک های شنوایی سنجی انجام می گیرد. در زیر به برخی از این فعالیت ها اشاره می کنیم.
از جمله خدماتی که در کلینیک های شنوایی سنجی ارائه می شود به صورت تیتروار در زیر به آن اشاره می شود:
لازم به ذکر است که فعالیت هایی که در کلینیک شنوایی سنجی صورت می گیرد بسیار گسترده است و برخی از موارد فوق دارای زیر مجموعه های بی شماری می باشند. برای آگاهی از ارزیابی شنوایی بزرگسالان, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.
مثلا در بحث ارزیابی شنوایی، ادیومتر برای بزرگسالان استفاده می شود و آزمون های الکتروفیزیولوژیک برای نوزادان و یا افرادی که توانایی همکاری را ندارند، انجام می شود و خود این آزمون های دربرگیرنده طیف وسیعی هستند تا جایی که بعضی از اوقات یک کلینیک سمعک تنها به ارزیابی شنوایی نوزادان یا انجام آزمون های فوق می پردازد.
از آن جایی که فعالیت های کلینیک شنوایی سنجی بسیار گسترده است، یک کلینیک نمی تواند همه این خدمات را ارائه دهد، بنابراین این فعالیت ها به صورت تفکیک شده در مراکز جداگانه انجام می شوند.
با در نظر گرفتن زمینه فعالیت، کلینیک ها را می توان به پنج مرکز با خدمات و فعالیت متفاوت تقسیم نمود.
1 – کلینیک تجویز سمعک
2- کلینیک ارزیابی کودکان
3- کلینیک توانبخشی شنوایی
4- کلینیک تعادل و سرگیجه
5- کلینیک تینیتوس یا وزوز گوش
در کلینیک تجویزسمعک تمامی مراحل مربوطه از جمله ارزیابی های تخصصی در راستای تجویز سمعک، مشاوره قبل از خرید سمعک، انتخاب و تجویز سمعک و در نهایت پیگیری و کنترل های مربوط به سمعک و شنوایی به صورت دوره ای صورت می گیرد. در این کلینیک ها انواع سمعک ها نظیر سمعک نامرئی، سمعک پشت گوشی، سمعک ریک، سمعک عینکی یا سمعک استخوانی برای همه افراد و با برترین شیوه های روز دنیا تجویز می شود.
منبع:
هندزفری نامرئی redcctv با ابعاد کوچک و رنگی که دارد، قابل دیده شدن نیست. یک باتری 377 داخل این هندزفری یا سمعک الکترونیکی قرار میگیرد که قابل تعویض است. شما می توانید صدای فرد پست خط را بشنوید و علاوه بر این صدای خودتان را با بلندگوی کوچکی که روی هندزفری قرار دارد و صدای شما را دریافت می کند، به فرد پشت خط بفرستید. برای آگاهی از سمعک نامرئی, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.
هندزفری نامرئی به تنهایی کاربردی ندارد و باید حتما از دستگاه دیگری در کنار آن استفاده کنید . این هندزفری با دستگاه هایی به شکل های مختلف مثل رابط گردنی، پاکن، پیراهن،خودکار و .. کار می کند. طرز کار به این صورت است که ابتدا سمعک را در گوش خود می گذارید و سپس دستگاه را روشن می کنید. این دستگاه ها با بلوتوث یا سیمکارت به هندزفری متصل می شوند و ارسال صدا به شکل امواج رادیویی است.
سمعک های نامرئی آنقدر کوچک اند که به شکل کامل درون بخش حلزونی گوش قرار می گیرند و قابل دیده شدن نیستند.
نکات محصول:
-رنگ این محصول به رنگ پوست است و بخش انتهایی آن سیاه است.
-دارای یک باتری قابل تعویض از نوع ۳۳۷ است.
-این هندفری به تنهایی هیچ کاربردی ندارد و برای استفاده از آن به یک دستگاه دیگر نیاز دارید.
هندزفری نامرئی بهترین نوع سمعک است که با باتری قابل تعویض 337 روشن می شود برای پخش صدا حتما به یک ارسال کننده امواج رادیویی نیاز است. رابط ها که در شکل های مختلفی از جمله رابط گردنی، پاکن، پیراهن،خودکار هستند وظیفه ارسال صوت به شکل امواج رادیویی را بر عهده دارند. سمعک به عنوان مکمل این سیستم است و امواج رادیویی را دریافت کرده و با اسپیکر پخش می کند.
هر دستگاهی فرکانس خاصی را ارسال می کند و اگر سمعکی که بکار می برید توانایی شناسایی فرکانس ارسال شده را نداشته باشد، صدایی شنیده نمی شود. این نوع سمعک نامرئی، مولتی فرکانس است و با همه دستگاه هایی که در سایت به فروش می رسد قابل تنظیم است. برای آگاهی از سمعک نامرئی, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.
-درپوش سعمک را باز کنید و درپوش پشتی آن را بردارید .
– 2 عدد باتری نوع ۳۳۷ را به شکلی که بخش منفی باتری روی فنر قرار بگیرد داخل آن قرار دهید .
– قسمت درپوش سمعک را ببندید و با روشن کردن دستگاه باید صدای روشن شدن آن را بشنوید .
-با استفاده از نخی که در دم انتهایی آن قرار دارد، آن را بیرون بکشید.
منبع:
در این قسمت، انواع سمعک از لحاظ ظاهری را دسته بندی می کنیم. لازم به ذکر است که تقسیم بندی زیر، از قدیمی ترین شکل تا جدیدترین آن است:
سمعک های جیبی قدیمی ترین نوع سمعک ها هستند که میکروفون و تقویت کننده ی صدای سمعک درون بسته ای خاص قرار دارد که درون جیب قرار می گیرد و این قسمت ها، از طریق یک سیم به سمعک وصل می شوند. استفاده از این نوع سمعک ها تقریباً منسوخ شده است. برایخرید سمعک در تهران اصل, از مراکز مطمئن تهیه خریداری کنید.
سمعک های عینکی هم که از نوع سمعک های قدیمی هستند، درون دسته ی عینک قرار می گیرند و معمولاً کارآمد نیستند.
این نوع سمعک ها، پشت گوش قرار می گیرند و به وسیله ی قالب به گوش متصل می شوند. سمعک های پشت گوشی دو دسته اند:
۱- سمعک های پشت گوشی معمولی که به قالب های مرسوم متصل می گردند و از لحاظ ظاهری کاملاً مشخص و قابل دید هستند.
۲- سمعک های پشت گوشی با رسیور داخل کانال که بسیار ریز و پرقدرتند و با قالبی نازک و ظریف به گوش متصل می شوند.
کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک مرزداران یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک است که مجهز به تجهیزات پیشرفته و مدرن و کادر درمانی مجرب می باشد. کلینیک مرزداران از معدود مراکز در سطح کشور با لابراتوار پیشرفته ی ساخت سمعک نامرئی IIC می باشد و خدمات خود را در شیفت عصر ارائه می کند. کلینیک سمعک مزرداران صداقت را سرلوحه ی خود قرار داده است و با ارائه ی خدماتی علمی جهت کمک به جامعه کم شنوا حداکثر تلاش خود را انجام می دهد. برای خرید سمعک در تهران اصل, از مراکز مطمئن تهیه خریداری کنید.
معمولاً کسانی که نمی خواهند سمعک شان قابل دید باشد، ترجیح می دهند از سمعک های داخل گوشی استفاده کنند. این سمعک ها وارد گوش خارجی می شوند و چهار نوع دارند:
معایب انواع سمعک نامرئی
منبع:
تحقیقات نشان می دهد شرکت هایی که با کارمندان خود در تعامل هستند عملکرد بهتری نسبت به رقیبان خود دارند بهتر است کارکنان یک سازمان، خود را بخشی از سیستم تلقی کنند
و بتواند در هر لحظه که می خواهند اطلاعاتی از عملکرد و سنجش رفتار سازمانی خود داشته باشند با این کار اعتماد به پست های بالادستی در سازمان افزایش یافته و این اندیشه القا می شود
که رفتار موثر و کیفیت عملکرد مطمئنا منجر به افزایش جایگاه شخص در سازمان می شود در نتیجه کارکنان برای رسیدن به جایگاهی بهتر دائما در تلاش هستند و بهره وری و راندمان سازمان افزایش می یابد
در نرم افزار مدیریت منابع انسانی سایاهو که تحت پلتفرم های ویندوز، اندروید و وب قابل استفاده است. قیمت نرم افزار erp میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.
شما می توانید از زیرسیستم ها و امکانات زیر برخوردار باشید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از هر زیرسیستم داشته باشید، کافیست آموزش های مربوط به آن را از فهرست زیرسیستم های این محصول که
در همین صفحه دسته بندی شده است ببینید. یا می توانید از طریق لینکی که زیر توضیحات هر زیرسیستم آورده شده است، توضیحات و آموزش های مختلف در خصوص همان زیرسیستم را ببینید.
اما اگر پس از بررسی آموزش های این محصول همچنان سوالاتی دارید، می توانید از قسمت تماس با ما، سوالات خود را مطرح یا درخواست دمو کنید.
برای مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک کنید.
1- مدیریت چارت سازمانی و تشکیلات
2- اطلاع رسانی های خاص و ویژه از طریق فضای مجازی مانند تلگرام، واتساپ، پیامک، ایمیل و ... بصورت انفرادی و گروهی به پرسنل
3- مدیریت عناوین مشاغل
4- منطبق بر طرح طبقه بندی مشاغل
5- صدور احکام و قراردادها
6- مدیریت قوانین و دستورالعمل های دولتی و درون سازمانی
7- حقوق و دستمزد
8- محاسبه عیدی و پاداش
9- مدیریت صندوق حسابداری و ثبت مساعده، پاداش، جریمه و خرید پرسنل
10- مدیریت کامل صندوق وام
11- رفاه و تسهیلات
12- مدیریت آموزش و دوره های آموزشی
13- تصویربرداری از اسناد، مدارک در حوزه های مختلف، اعم از وام، استخدام، مدارک آموزشی، پرسنل، امضاء و ...از طریق وب کم و دسترسی کامل در بایگانی مدارک،
14- حضور و غیاب و کنترل تردد کارکنان
15- قابلیت اتصال به انواع تجهیزات تردد کارکنان
16- امکان درخواست مرخصی، اضافه کاری و ... توسط پرسنل از طریق وب سایت اینترنتی و اپلیکیشن موبایل
17- جذب و استخدام
18- حفظ تاریخچه پرونده های پرسنلی.قیمت نرم افزار erp میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.
19- مدیریت و ثبت جزئیات کامل پرسنل
20- امکان ثبت اطلاعات بی شمار معرف پرسنل
21- امکان ثبت دوره های آموزشی دیده شده توسط پرسنل در حین همکاری با جزئیات دقیق اعم از محل برگزاری، عنوان و نمره اکتسابی دوره و ...
22- امکان ثبت بی شمار اطلاعات مرتبط به آشنایان و بستگان پرسنل با جزئیات دقیق
23- امکان ثبت افراد تحت تکفل با تعیین نسبت و جزئیات دقیق و کنترل هوشمند مبلغ عایله مندی با توجه به جزئیات ثبت شده افراد تحت تکفل
24- امکان ثبت و پیوست انواع مدارک استخدامی ارائه شده توسط پرسنل از طریق وب کم و هارددیسک به پرونده پرسنلی اعم از تصاویر صفحات شناسنامه، کارت ملی، گواهی عدم اعتیاد، گواهی سلامت جسم، تعهد نامه کاری، مدرک تحصیلی و ...
25- امکان ثبت انواع تخصص ها و سوابق آموزشی، مهارت های عملی و فنی و ... مرتبط به پرسنل با جزئیات فراوان
26- امکان مشاهده تاریخچه قرارداد های منعقد شده با پرسنل و ثبت قرارداد جدید کاری
27- امکان مشاهده آخرین جزئیات مربوط به وضعیت شغلی پرسنل در لابراتوار با جزئیات فراوان
28- امکان تعیین سرپرست بالادستی و تخصیص جزئیات مربوط به حق بهره وری پرسنل در سازمان
29- امکان مشاهده آخرین وضعیت حقوق و دستمزد پرسنل منطبق با آخرین حکم کارگزینی اعطا شده با جزئیات فراوان
30- مشاهده تاریخچه احکام کارگزینی اعطا شده به پرسنل با جزئیات فراوان اعم از نوع حکم (تنزل شغلی، ارتقای شغلی، جابه جایی پست یا شغل و ...)، تاریخ اعطا و تاریخ اجرای حکم
31- امکان تخصیص کارفرمایان و سرپرستان مجاز پرسنل در خصوص اظهار نظر و امضاء برای استعلام و تمدید قرارداد
32- امکان ثبت و مشاهده تاریخچه تشویق های داده شده به پرسنل با جزئیات لازم
33- امکان ثبت و مشاهده تاریخچه توبیخ های داده شده به پرسنل با جزئیات لازم
34- امکان مشاهده لیست پیامک های دریافت شده از پرسنل با جزئیات لازم
35- امکان مشاهده لیست پیامک های ارسال شده به پرسنل توسط نرم افزار با کاربر نرم افزار با جزئیات لازم
36- امکان مشاهده لیست ایمیل های ارسال شده توسط نرم افزار یا کاربر نرم افزار با جزئیات لازم
37- ارتباط و مکاتبه کاربران در نرم افزار
38- سادگی و کاربرپسندی برنامه
39- تعریف کاربر نامحدود
40- تعریف داده نامحدود
دانلود ویدیو دانلود کاتالوگ
شرکت هایی با بیش از 20 یا 30 نفر پرسنل (کارمند) جهت مدیریت اطلاعات نیاز به نرم افزار مدیریت منابع انسانی دارند. افزایش حقوق کارمندان به صورت دستی طبق قوانین اداره کار و طرح طبقه بندی مشاغل، کار بسیار سخت، زمان گیر است و ممکن است سبب بروز خطا شود .
نیاز به یک نرم افزار جامع جهت مدیریت منابع انسانی در شرکت ها بسیار احساس می شود.
شرکت سامانه یار هوشمند | سایاهو با افتخار نرم افزاری منحصر بفرد، دقیق و با در نظر گرفتن تمام قوانین اداره کار و طبقه بندی مشاغل طراحی نموده است و آماده ارائه خدمات به کارخانجات، سازمان ها و سایر شرکت ها است .
این نرم افزار کاملاً مطابق با طرح طبقه بندی مشاغل، اداره کار و تامین اجتماعی عمل می کند، اگر چه شما می توانید قوانین و دستورالعل های درون سازمانی خود را نیز پیاده سازی کنید.
منبع:
یک شرکت چه 10 تا کارمند داشته باشد و چه 150 تا، نیاز به یک مدیر و سیستم مدیریتی پیشرفته دارد. در این صورت میتوان به رشد و پیشرفت این سازمان امیدوار بود. خیلی از کارها و وظایف یک مدیر به دقت و تمرکز زیادی نیاز دارد و خیلی از آنها هم وقتگیر و حتی استرسآور است. به همین دلیل وجود یک سیستم مدیریتی که کارها را آسانتر کند و باعث افزایش بهرهوری کسب و کار شود، ضروری به نظر میرسد. نرم افزار مدیریت کسب و کار دقیقا همان چیزی است که هر کسب و کار نوپا و حتی شرکتهای بزرگ به آن نیاز دارند.نرم افزار مدیریت سازمان میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.
اما چه نرم افزاری بهترین امکانات و قابلیتها را در اختیار ما قرار میدهد؟ نرم افزاری که شامل بخشهای مختلف سازمان شما از مدیریت هزینهها و حقوق و دستمزد، ورود و خروج پرسنل و روابط با مشتریان میشود. در ادامه یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت کسب و کار یا Business Management System را معرفی میکنیم.
مدیر یک شرکت مسئولیتها و وظایف متعدد و سنگینی دارد. او بر عملکرد سازمان نظارت میکند و تصمیمگیریهای مهم را انجام میدهد. مدیریت در سازمانهای کوچک از یک نفر شروع میشود و ممکن است برای کمپانیهای بزرگ جهانی با چندین شعبه در سراسر دنیا، به صدها نفر هم برسد.
هر چه سازمانها بزرگتر باشند، سیاست به این صورت است که کمپانی توسط هیئت مدیره اداره شود و مدیر عامل یا مدیر اجرایی، اجرای کارها را بر عهده بگیرند.
وظایف کلی یک مدیر شامل:
است. علاوه بر این نظارت بر
هم اهمیت دارد. اما یک مدیر چقدر توانایی دارد تا همه این کارها را به تنهایی انجام دهد؟ مسلما برای مدیریت بهتر کارها به یک دستیار هوشمند نیاز دارد، یک نرم افزار مدیریت کسب و کار که بخشهای مختلف سازمان را در بر بگیرد و خیلی از دغدغههای مدیران را رفع کند. اما اصلا این سیستم مدیریت کسب و کار چیست؟
نرم افزار یا سیستم مدیریت کسب و کار مجموعهای از ابزارها است که برای اجرای تاکتیکی و برنامهریزی استراتژیک شیوهها، فرآیندها، خط مشیها، دستورالعملها و رویهها و به منظور استفاده، استقرار، اجرا و توسعه استراتژیها و برنامههای تجاری و سایر برنامههای مرتبط مورد استفاده قرار میگیرد.
سیستم مدیریت کسب و کار در اصل برای این طراحی شده است تا به مدیران ابزارهایی برای نظارت، برنامهریزی و کنترل فعالیتهای آنها و اندازهگیری عملکرد یک تجارت را ارائه دهد.
در نرم افزار اتوماسیون اداری کاوان انواع ابزارهای مختلف تجاری که عملکردهای مختلف یک سازمان را مدیریت میکند، وجود دارد. ابزارهایی مثل:
یک نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار باعث افزایش بهرهوری فرآیندهای سازمانی میشود و با
باعث رشد و پیشرفت سازمان و تسهیل فرآیندها میشود.
هوشمندی کسب و کار یعنی فرآیند بالا بردن سود دهی سازمان در بازار رقابتی با استفاده هوشمندانه از اطلاعات موجود در سازمان در فرآیند تصمیمگیری. نرم افزار مدیریت سازمان میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.
یکی از مراحل اصلی هوشمندسازی کسب و کارها، استفاده از سیستمهایی است که فرآیندها را خودکار میکنند؛ و برای خودکارسازی کارها لازم است از یک سیستم اتوماسیون اداری استفاده کنید. این اولین قدم برای پیادهسازی هوشمندی کسب و کار و بهبود کارایی در سازمان شما است.
یک شرکت زمانی میتواند ادعا برتری داشته باشد و مزیت رقابتی خود را نشان دهد که بتواند:
و سیستم مدیریت کسب و کار کاوان همه این قابلیتها را در خود جای داده است!
نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مدیریتی، توان تجزیه و تحلیل اطلاعات و دادهها را هم در اختیار مدیران حوزه منابع انسانی قرار میدهد.
یکی دیگر از ویژگیهای این سیستم، فرآیند محور بودن آن است. به این صورت که قابلیت تعریف و راه اندازی همه فرآیندهای حوزه منابع انسانی جاری در هر سازمان مانند مرخصی، ماموریت، ارائه وام و ... را دارد. همه این فرآیندها در بستر کارتابل تحت وب سیستم در اختیار همه کارمندان سازمان قرار میگیرد.
قابلیتهای این ابزار آنقدر متنوع است که ترجیح میدهیم آنها را در بخشهای مختلف و به تفکیک ماژولهای برای شما معرفی کنیم.
بهترین نرم افزار حضور و غیاب در سیستم مدیریت کسب و کار کاوان وجود دارد و این بخش، یکی از نقاط قوت ابزار است. این نرم افزار قابلیت اتصال به دستگاههای ثبت ورود و خروج را هم دارد. ویژگیهای این ماژول شامل موارد زیر است:
این ماژول در نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان، دارای بخشهای متنوعی است که در ادامه ویژگیهای هر یک را معرفی کردهایم:
همین حالا از نسخه دموی ماژول حضور و غیاب نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!
ماژول حقوق و دستمزد نرم افزار کاوان، خیلی از مراحل محاسبه حقوق کارمندان را راحتتر کرده است. پرسنل امور مالی میتوانند تنها با چند کلیک حقوق کارمندان را محاسبه کرده و به حساب آنها واریز کنند. اما این تنها مزیت نرم افزار نیست! بخشهای مختلف و کارایی آنها در ادامه آورده شده است:
همین حالا از نسخه دموی ماژول حقوق و دستمزد نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!
همین حالا از نسخه دموی ماژول مدیریت منابع انسانی نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!
منبع: