من اینجام ....

دلنوشته های یک دختر 19 ساله

من اینجام ....

دلنوشته های یک دختر 19 ساله

کلینیک شنوایی سنجی

به منظور سنجش میزان کم شنوایی باید به کلینیک شنوایی سنجی مراجعه نمود.

این مراکز دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت هستند بدین معنا که افرادی که دارای تحصیلات دانشگاهی مرتبط با رشته های شنوایی شناسی یا ادیولوژی هستند می توانند با کسب این مجوز در چار چوب کاری تعیین شده فعالیت کنند. برای آگاهی از ارزیابی شنوایی بزرگسالان, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.

دانشجویان رشته شنوایی شناسی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای حرفه ای فارغ التحصیل می شوند. طیف گسترده ای از فعالیت های مربوط به رشته شنوایی شناسی در کلینیک های شنوایی سنجی انجام می گیرد. در زیر به برخی از این فعالیت ها اشاره می کنیم.

کلینیک شنوایی سنجی

مهم ترین خدمات کلینیک شنوایی سنجی

از جمله خدماتی که در کلینیک های شنوایی سنجی ارائه می شود به صورت تیتروار در زیر به آن اشاره می شود:

  • تدوین توان بخشی شنوایی مرکزی
  • ارزیابی شنوایی برای تمامی گروه های سنی
  • ارزیابی پارگی پرده گوش
  • صوت درمانی برای افراد مبتلا به وزوز
  • تجویز سمعک برای تمامی گروه های سنی
  • ارزیابی و درمان وزوز گوش با سمعک
  • تربیت شنوایی برای کودکان
  • توانبخشی شنوایی برای تمامی افراد کم شنوا
  • ارزیابی تعادل و سرگیجه
  • ارزیابی شیپور استاش
  • توانبخشی تعادل و سرگیجه
  • ساخت محافظ گوش (ضد آب و ضد صوت)
  • ارزیابی مشکلات درک و تشخیص گفتار
  • تنظیم سمعک های تجویز شده
  • ارزیابی اختلالات مرکزی شنوایی

لازم به ذکر است که فعالیت هایی که در کلینیک شنوایی سنجی صورت می گیرد بسیار گسترده است و برخی از موارد فوق دارای زیر مجموعه های بی شماری می باشند. برای آگاهی از ارزیابی شنوایی بزرگسالان, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.


کلینیک شنوایی سنجی
معرفی انواع کلینیک شنوایی سنجی

مثلا در بحث ارزیابی شنوایی، ادیومتر برای بزرگسالان استفاده می شود و آزمون های الکتروفیزیولوژیک برای نوزادان و یا افرادی که توانایی همکاری را ندارند، انجام می شود و خود این آزمون های دربرگیرنده طیف وسیعی هستند تا جایی که بعضی از اوقات یک کلینیک سمعک تنها به ارزیابی شنوایی نوزادان یا انجام آزمون های فوق می پردازد.

از آن جایی که فعالیت های کلینیک شنوایی سنجی بسیار گسترده است، یک کلینیک نمی تواند همه این خدمات را ارائه دهد، بنابراین این فعالیت ها به صورت تفکیک شده در مراکز جداگانه انجام می شوند.

با در نظر گرفتن زمینه فعالیت، کلینیک ها را می توان به پنج مرکز با خدمات و فعالیت متفاوت تقسیم نمود.

کلینیک های مربوط به شنوایی شناسی

1 – کلینیک تجویز سمعک

2-  کلینیک ارزیابی کودکان

3-  کلینیک توانبخشی شنوایی

4-  کلینیک تعادل و سرگیجه

5-  کلینیک تینیتوس یا وزوز گوش

در کلینیک تجویزسمعک تمامی مراحل مربوطه از جمله ارزیابی های تخصصی در راستای تجویز سمعک، مشاوره قبل از خرید سمعک، انتخاب و تجویز سمعک و در نهایت پیگیری و کنترل های مربوط به سمعک و شنوایی به صورت دوره ای صورت می گیرد. در این کلینیک ها انواع سمعک ها نظیر سمعک نامرئی، سمعک پشت گوشی، سمعک ریک، سمعک عینکی یا سمعک استخوانی برای همه افراد و با برترین شیوه های روز دنیا تجویز می شود.


منبع:

https://samakeghasr.com/blog/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%86%DB%8C%DA%A9-%D8%B4%D9%86%D9%88%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%B3%D9%86%D8%AC%DB%8C/

معرفی هندزفری نامریی (سمعک)

معرفی هندزفری نامریی (سمعک)

هندزفری نامرئی redcctv با ابعاد کوچک و رنگی که دارد، قابل دیده شدن نیست. یک باتری 377 داخل این هندزفری یا سمعک الکترونیکی قرار میگیرد که قابل تعویض است. شما می توانید صدای فرد پست خط را بشنوید و علاوه بر این صدای خودتان را با بلندگوی کوچکی که روی هندزفری قرار دارد و صدای شما را دریافت می کند، به فرد پشت خط بفرستید. برای آگاهی از سمعک نامرئی, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.

هندزفری نامرئی  به تنهایی کاربردی ندارد و باید حتما از دستگاه دیگری در کنار آن استفاده کنید . این هندزفری با دستگاه هایی به شکل های مختلف مثل رابط گردنی، پاکن، پیراهن،خودکار و .. کار می کند. طرز کار  به این صورت است که ابتدا سمعک را در گوش خود می گذارید و سپس دستگاه را روشن می کنید. این دستگاه ها با بلوتوث یا سیمکارت به هندزفری متصل می شوند و ارسال صدا به شکل امواج رادیویی است.

سمعک های نامرئی آنقدر کوچک اند که به شکل کامل درون بخش حلزونی گوش قرار می گیرند و قابل دیده شدن نیستند.

نکات محصول:

-رنگ این محصول به رنگ پوست است و بخش انتهایی آن سیاه است.

-دارای یک باتری قابل تعویض از نوع ۳۳۷ است.

-این هندفری به تنهایی هیچ کاربردی ندارد و برای استفاده از آن به یک دستگاه دیگر نیاز دارید.

هندزفری نامرئی بهترین نوع سمعک است که با باتری قابل تعویض 337 روشن می شود برای پخش صدا حتما به یک ارسال کننده امواج رادیویی  نیاز است.  رابط ها که در شکل های مختلفی از جمله رابط گردنی، پاکن، پیراهن،خودکار  هستند وظیفه ارسال صوت به شکل امواج رادیویی را بر عهده دارند. سمعک به عنوان مکمل این سیستم  است و امواج رادیویی را دریافت کرده و با اسپیکر پخش می کند.

هر دستگاهی فرکانس خاصی را ارسال می کند و اگر سمعکی که بکار می برید توانایی شناسایی فرکانس ارسال شده را نداشته باشد، صدایی شنیده نمی شود. این نوع سمعک نامرئی، مولتی فرکانس است و با همه دستگاه هایی که در سایت به فروش می رسد قابل تنظیم است.  برای آگاهی از سمعک نامرئی, به مراکز معتبر و تخصصی مراجعه کنید.


روش راه اندازی هندزفری نامرئی

-درپوش سعمک را باز کنید و درپوش پشتی آن را بردارید .

– 2 عدد باتری نوع ۳۳۷ را به شکلی که بخش منفی باتری روی فنر قرار بگیرد داخل آن قرار دهید .

– قسمت درپوش سمعک را ببندید و با روشن کردن دستگاه باید صدای روشن شدن‌ آن را بشنوید .

-با استفاده از نخی که در دم  انتهایی آن قرار دارد، آن را بیرون بکشید.



منبع:

https://redcctv.ir/product/spy-skin-color-hearing-aids/

انواع سمعک از لحاظ ظاهری

انواع سمعک از لحاظ ظاهری

در این قسمت، انواع سمعک از لحاظ ظاهری را دسته بندی می کنیم. لازم به ذکر است که تقسیم بندی زیر، از قدیمی ترین شکل تا جدیدترین آن است:

  • سمعک های جیبی

سمعک های جیبی قدیمی ترین نوع سمعک ها هستند که میکروفون و تقویت کننده ی صدای سمعک درون بسته ای خاص قرار دارد که درون جیب قرار می گیرد و این قسمت ها، از طریق یک سیم به سمعک وصل می شوند. استفاده از این نوع سمعک ها تقریباً منسوخ شده است. برایخرید سمعک در تهران اصل, از مراکز مطمئن تهیه خریداری کنید.

  • سمعک های عینکی

سمعک های عینکی هم که از نوع سمعک های قدیمی هستند، درون دسته ی عینک قرار می گیرند و معمولاً کارآمد نیستند.

  • سمعک های پشت گوشی

این نوع سمعک ها، پشت گوش قرار می گیرند و به وسیله ی قالب به گوش متصل می شوند. سمعک های پشت گوشی دو دسته اند:

۱- سمعک های پشت گوشی معمولی که به قالب های مرسوم متصل می گردند و از لحاظ ظاهری کاملاً مشخص و قابل دید هستند.

۲- سمعک های پشت گوشی با رسیور داخل کانال که بسیار ریز و پرقدرتند و با قالبی نازک و ظریف به گوش متصل می شوند.

کلینیک تخصصی شنوایی و سمعک مرزداران یکی از معتبرترین مراکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک است که مجهز به تجهیزات پیشرفته و مدرن و کادر درمانی مجرب می باشد. کلینیک مرزداران از معدود مراکز در سطح کشور با لابراتوار پیشرفته ی ساخت سمعک نامرئی IIC می باشد و خدمات خود را در شیفت عصر ارائه می کند. کلینیک سمعک مزرداران صداقت را سرلوحه ی خود قرار داده است و با ارائه ی خدماتی علمی جهت کمک به جامعه کم شنوا حداکثر تلاش خود را انجام می دهد. برای خرید سمعک در تهران اصل, از مراکز مطمئن تهیه خریداری کنید.

  • سمعک های داخل گوشی(نامرئی)

معمولاً کسانی که نمی خواهند سمعک شان قابل دید باشد، ترجیح می دهند از سمعک های داخل گوشی استفاده کنند. این سمعک ها وارد گوش خارجی می شوند و چهار نوع دارند:

  • کونکا (ITE) این نوع سمعک ها همانند تصویر سمت راست بالا، حفره ی گوش و لاله را پر می کنند.
  • مجرا(ITC) که داخل کانال گوش خارجی قرار می گیرد و دید کمتری نسبت به نوع ITE دارد. (همانند تصویر سمت چپ قسمت پایین)
  • سمعک نامرئی(CIC) کاملاً داخل مجرای گوش قرار می گیرد و به دلیل دید بسیار کمی که دارد، سمعک نامرئی نامیده می شود.(همانند تصویر سمت راست قسمت پایین)
  • فول نامرئی که همانند تصویر زیر، داخل مجرای گوش و نزدیک به پرده ی گوش قرار می گیرد.

معایب انواع سمعک نامرئی

  • زودتر خراب شدن– این سمعکها در عمیق ترین قسمت کانال گوش قرار دارند و  اجزای الکترونیکی و حساس این سمعک همواره در معرض رطوبت، جرم گوش و حرارت بدن قرار می گیرند و این امر باعث می شود که این نوع از سمعکها، زودتر نیاز به تعمیر پیدا کنند.
  • پاک کردن سمعک و گوش– فرد در روز نیاز دارد که چند بار سمعک را از گوش خارج کند و آن را از  جرم گوش پاک کند و کانال گوش خود را تمیز و خشک کند.
  • نیاز زودتر  به تعویض سمعک – بدلیل کوچکتر بودن سایز باتری سمعک نامرئی ، شارژ بارتی زودتر خالی می شود و تقریبا هر ۴ روز یکبار نیاز به تعویض سمعک می باشد.
  • محدودیت برای تمامی افت های شنوایی – سمعک نامرئی فقط افت های ملایم و متوسط را می تواند تحت پوشش قرار بدهد.
  • برای کودکان نیز تجویز انواع مختلف سمعک نامریی  توصیه نمی شود.
  • در مواردی که کانال گوش فرد کوچک بوده و یا مبتلا به بیماریهای عفونی گوش هستند، فرد نمی تواند از این نوع سمعک استفاده کند.

منبع:

https://marzdaranclinic.com/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B3%D9%85%D8%B9%DA%A9/%D8%A7%D9%86%D9%88%D8%A7%D8%B9-%D8%B3%D9%85%D8%B9%DA%A9-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D8%AD%D8%A7%D8%B8-%D8%B8%D8%A7%D9%87%D8%B1%DB%8C/

نرم افزار مدیریت منابع انسانی سایر شرکت ها و سازمان ها

تحقیقات نشان می دهد شرکت هایی که با کارمندان خود در تعامل هستند عملکرد بهتری نسبت به رقیبان خود دارند بهتر است کارکنان یک سازمان، خود را بخشی از سیستم تلقی کنند

و بتواند در هر لحظه که می خواهند اطلاعاتی از عملکرد و سنجش رفتار سازمانی خود داشته باشند با این کار اعتماد به پست های بالادستی در سازمان افزایش یافته و این اندیشه القا می شود

که رفتار موثر و کیفیت عملکرد مطمئنا منجر به افزایش جایگاه شخص در سازمان می شود در نتیجه کارکنان برای رسیدن به جایگاهی بهتر دائما در تلاش هستند و بهره وری و راندمان سازمان افزایش می یابد

در نرم افزار مدیریت منابع انسانی سایاهو که تحت پلتفرم های ویندوز، اندروید و وب قابل استفاده است. قیمت نرم افزار erp میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.

شما می توانید از زیرسیستم ها و امکانات زیر برخوردار باشید. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری از هر زیرسیستم داشته باشید، کافیست آموزش های مربوط به آن را از فهرست زیرسیستم های این محصول که

در همین صفحه دسته بندی شده است ببینید. یا می توانید از طریق لینکی که زیر توضیحات هر زیرسیستم آورده شده است، توضیحات و آموزش های مختلف در خصوص همان زیرسیستم را ببینید.

اما اگر پس از بررسی آموزش های این محصول همچنان سوالاتی دارید، می توانید از قسمت تماس با ما، سوالات خود را مطرح یا درخواست دمو کنید.

برای مشاهده کاتالوگ اینجا کلیک کنید.

1- مدیریت چارت سازمانی و تشکیلات

2- اطلاع رسانی های خاص و ویژه از طریق فضای مجازی مانند تلگرام، واتساپ، پیامک، ایمیل و ... بصورت انفرادی و گروهی به پرسنل

3- مدیریت عناوین مشاغل

4- منطبق بر طرح طبقه بندی مشاغل

5- صدور احکام و قراردادها

6- مدیریت قوانین و دستورالعمل های دولتی و درون سازمانی

7- حقوق و دستمزد

8- محاسبه عیدی و پاداش

9- مدیریت صندوق حسابداری و ثبت مساعده، پاداش، جریمه و خرید پرسنل

10- مدیریت کامل صندوق وام

11- رفاه و تسهیلات

12- مدیریت آموزش و دوره های آموزشی

13- تصویربرداری از اسناد، مدارک در حوزه های مختلف، اعم از وام، استخدام، مدارک آموزشی، پرسنل، امضاء و ...از طریق وب کم و دسترسی کامل در بایگانی مدارک، 

14- حضور و غیاب و کنترل تردد کارکنان

15- قابلیت اتصال به انواع تجهیزات تردد کارکنان

16- امکان درخواست مرخصی، اضافه کاری و ... توسط پرسنل از طریق وب سایت اینترنتی و اپلیکیشن موبایل

17- جذب و استخدام

18- حفظ تاریخچه پرونده های پرسنلی.قیمت نرم افزار erp میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.

19- مدیریت و ثبت جزئیات کامل پرسنل

20- امکان ثبت اطلاعات بی شمار معرف پرسنل

21- امکان ثبت دوره های آموزشی دیده شده توسط پرسنل در حین همکاری با جزئیات دقیق اعم از محل برگزاری، عنوان و نمره اکتسابی دوره و ...

22- امکان ثبت بی شمار اطلاعات مرتبط به آشنایان و بستگان پرسنل با جزئیات دقیق

23- امکان ثبت افراد تحت تکفل با تعیین نسبت و جزئیات دقیق و کنترل هوشمند مبلغ عایله مندی با توجه به جزئیات ثبت شده افراد تحت تکفل

24- امکان ثبت و پیوست انواع مدارک استخدامی ارائه شده توسط پرسنل از طریق وب کم و هارددیسک به پرونده پرسنلی اعم از تصاویر صفحات شناسنامه، کارت ملی، گواهی عدم اعتیاد، گواهی سلامت جسم، تعهد نامه کاری، مدرک تحصیلی و ...

25- امکان ثبت انواع تخصص ها و سوابق آموزشی، مهارت های عملی و فنی و ... مرتبط به پرسنل با جزئیات فراوان

26- امکان مشاهده تاریخچه قرارداد های منعقد شده با پرسنل و ثبت قرارداد جدید کاری

27- امکان مشاهده آخرین جزئیات مربوط به وضعیت شغلی پرسنل در لابراتوار با جزئیات فراوان

28- امکان تعیین سرپرست بالادستی و تخصیص جزئیات مربوط به حق بهره وری پرسنل در سازمان

29- امکان مشاهده آخرین وضعیت حقوق و دستمزد پرسنل منطبق با آخرین حکم کارگزینی اعطا شده با جزئیات فراوان

30- مشاهده تاریخچه احکام کارگزینی اعطا شده به پرسنل با جزئیات فراوان اعم از نوع حکم (تنزل شغلی، ارتقای شغلی، جابه جایی پست یا شغل و ...)، تاریخ اعطا و تاریخ اجرای حکم

31- امکان تخصیص کارفرمایان و سرپرستان مجاز پرسنل در خصوص اظهار نظر و امضاء برای استعلام و تمدید قرارداد

32- امکان ثبت و مشاهده تاریخچه تشویق های داده شده به پرسنل با جزئیات لازم

33- امکان ثبت و مشاهده تاریخچه توبیخ های داده شده به پرسنل با جزئیات لازم

34- امکان مشاهده لیست پیامک های دریافت شده از پرسنل با جزئیات لازم

35- امکان مشاهده لیست پیامک های ارسال شده به پرسنل توسط نرم افزار با کاربر نرم افزار با جزئیات لازم

36- امکان مشاهده لیست ایمیل های ارسال شده توسط نرم افزار یا کاربر نرم افزار با جزئیات لازم

37- ارتباط و مکاتبه کاربران در نرم افزار

38- سادگی و کاربرپسندی برنامه

39- تعریف کاربر نامحدود

40- تعریف داده نامحدود




معرفی محصول

نرم افزار مدیریت منابع انسانی نرم افزار کارگزینی نرم افزار صدور احکام نرم افزار پرسنلی

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image

دانلود ویدیو دانلود کاتالوگ

شرکت هایی با بیش از 20 یا 30 نفر پرسنل (کارمند) جهت مدیریت اطلاعات نیاز به نرم افزار مدیریت منابع انسانی دارند. افزایش حقوق کارمندان به صورت دستی طبق قوانین اداره کار و طرح طبقه بندی مشاغل، کار بسیار سخت، زمان گیر است و ممکن است سبب بروز خطا شود .

نیاز به یک نرم افزار جامع جهت مدیریت منابع انسانی در شرکت ها بسیار احساس می شود.

شرکت سامانه یار هوشمند | سایاهو با افتخار نرم افزاری منحصر بفرد، دقیق و با در نظر گرفتن تمام قوانین اداره کار و طبقه بندی مشاغل طراحی نموده است و آماده ارائه خدمات به کارخانجات، سازمان ها و سایر شرکت ها  است .

این نرم افزار کاملاً مطابق با طرح طبقه بندی مشاغل، اداره کار و تامین اجتماعی عمل می کند، اگر چه شما می توانید قوانین و دستورالعل های درون سازمانی خود را نیز پیاده سازی کنید.


منبع: 

https://samaneyar.com/Product/%D9%86%D8%B1%D9%85-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D8%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%A8%D8%B9-%D8%A7%D9%86%D8%B3%D8%A7%D9%86%DB%8C

نرم افزار مدیریت کسب و کار قابل اتصال به تمام دستگاه‌های حضور و غیاب

یک شرکت چه 10 تا کارمند داشته باشد و چه 150 تا، نیاز به یک مدیر و سیستم مدیریتی پیشرفته دارد. در این صورت می‌توان به رشد و پیشرفت این سازمان امیدوار بود. خیلی از کارها و وظایف یک مدیر به دقت و تمرکز زیادی نیاز دارد و خیلی از آن‌ها هم وقت‌گیر و حتی استرس‌آور است. به همین دلیل وجود یک سیستم مدیریتی که کارها را آسان‌تر کند و باعث افزایش بهره‌وری کسب و کار شود، ضروری به نظر می‌رسد. نرم افزار مدیریت کسب و کار دقیقا همان چیزی است که هر کسب و کار نوپا و حتی شرکت‌های بزرگ به آن نیاز دارند.نرم افزار مدیریت سازمان میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.

اما چه نرم افزاری بهترین امکانات و قابلیت‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهد؟ نرم افزاری که شامل بخش‌های مختلف سازمان شما از مدیریت هزینه‌ها و حقوق و دستمزد، ورود و خروج پرسنل و روابط با مشتریان می‌شود. در ادامه یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت کسب و کار یا Business Management System را معرفی می‌کنیم.

مدیران چکار می‌کنند و چرا به نرم افزار مدیریت کسب و کار نیاز دارند؟

Business Management System | نرم افزار مدیریت کسب و کار


مدیر یک شرکت مسئولیت‌ها و وظایف متعدد و سنگینی دارد. او بر عملکرد سازمان نظارت می‌کند و تصمیم‌گیری‌های مهم را انجام می‌دهد. مدیریت در سازمان‌های کوچک از یک نفر شروع می‌شود و ممکن است برای کمپانی‌های بزرگ جهانی با چندین شعبه در سراسر دنیا، به صدها نفر هم برسد.

هر چه سازمان‌ها بزرگ‌تر باشند، سیاست‌ به این صورت است که کمپانی توسط هیئت مدیره اداره شود و مدیر عامل یا مدیر اجرایی، اجرای کارها را بر عهده بگیرند.

وظایف کلی یک مدیر شامل:

  • سازماندهی
  • کارگردانی یا هدایت
  • برنامه‌ریزی
  • نیروی انسانی
  • و کنترل یک سازمان

است. علاوه بر این نظارت بر

  • منابع مالی
  • منابع طبیعی
  • منابع انسانی
  • و منابع تکنولوژیکی

هم اهمیت دارد. اما یک مدیر چقدر توانایی دارد تا همه این کارها را به تنهایی انجام دهد؟ مسلما برای مدیریت بهتر کارها به یک دستیار هوشمند نیاز دارد، یک نرم افزار مدیریت کسب و کار که بخش‌های مختلف سازمان را در بر بگیرد و خیلی از دغدغه‌های مدیران را رفع کند. اما اصلا این سیستم مدیریت کسب و کار چیست؟

نرم افزار مدیریت کسب و کار یا BMS چیست؟


BMS | نرم افزار مدیریت کسب و کار


نرم افزار یا سیستم مدیریت کسب و کار مجموعه‌ای از ابزارها است که برای اجرای تاکتیکی و برنامه‌ریزی استراتژیک شیوه‌ها، فرآیندها، خط مشی‌ها، دستورالعمل‌ها و رویه‌ها و به منظور استفاده، استقرار، اجرا و توسعه استراتژی‌ها و برنامه‌های تجاری و سایر برنامه‌های مرتبط مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیستم مدیریت کسب و کار در اصل برای این طراحی شده است تا به مدیران ابزارهایی برای نظارت، برنامه‌ریزی و کنترل فعالیت‌های آن‌ها و اندازه‌گیری عملکرد یک تجارت را ارائه دهد.

در نرم افزار اتوماسیون اداری کاوان انواع ابزارهای مختلف تجاری که عملکردهای مختلف یک سازمان را مدیریت می‌کند، وجود دارد. ابزارهایی مثل:

  • مدیریت حضور و غیاب (AM)
  • مدیریت حقوق و دستمزد (PM)
  • مدیریت منابع انسانی (HRM)
  • و مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)


بهترین نرم افزار مدیریت کسب و کار کدام است؟

نرم افزار مدیریت کسب و کار


یک نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار باعث افزایش بهره‌وری فرآیندهای سازمانی می‌شود و با

  • افزایش سرعت
  • کاهش هزینه‌ها
  • امنیت بیشتر
  • و کاربرد آسان

باعث رشد و پیشرفت سازمان و تسهیل فرآیندها می‌شود.


هوشمندی کسب و کار یعنی فرآیند بالا بردن سود دهی سازمان در بازار رقابتی با استفاده هوشمندانه از اطلاعات موجود در سازمان در فرآیند تصمیم‌گیری. نرم افزار مدیریت سازمان میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.


یکی از مراحل اصلی هوشمندسازی کسب و کارها، استفاده از سیستم‌هایی است که فرآیندها را خودکار می‌کنند؛ و برای خودکارسازی کارها لازم است از یک سیستم اتوماسیون اداری استفاده کنید. این اولین قدم برای پیاده‌سازی هوشمندی کسب و کار و بهبود کارایی در سازمان شما است.

یک شرکت زمانی می‌تواند ادعا برتری داشته باشد و مزیت رقابتی خود را نشان دهد که بتواند:

  • همواره رضایت مشتریان را جلب کند
  • منابع انسانی خود را به خوبی مدیریت کند
  • بر هزینه‌ها نظارت درستی داشته باشد
  • و روی پرسنل، حضور و غیاب و عملکرد آن‌ها نظارت دقیق داشته باشد

و سیستم مدیریت کسب و کار کاوان همه این قابلیت‌ها را در خود جای داده است!

نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مدیریتی، توان تجزیه و تحلیل اطلاعات و داده‌ها را هم در اختیار مدیران حوزه منابع انسانی قرار می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم، فرآیند محور بودن آن است. به این صورت که قابلیت تعریف و راه اندازی همه فرآیندهای حوزه منابع انسانی جاری در هر سازمان مانند مرخصی، ماموریت، ارائه وام و ... را دارد. همه این فرآیندها در بستر کارتابل تحت وب سیستم در اختیار همه کارمندان سازمان قرار می‌گیرد.

قابلیت‌های این ابزار آنقدر متنوع است که ترجیح می‌دهیم آن‌ها را در بخش‌های مختلف و به تفکیک ماژول‌های برای شما معرفی کنیم.

ماژول‌های مختلف نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان

1. ماژول حضور و غیاب کاوان

نرم افزار مدیریت کسب و کار | AM

بهترین نرم افزار حضور و غیاب در سیستم مدیریت کسب و کار کاوان وجود دارد و این بخش، یکی از نقاط قوت ابزار است. این نرم افزار قابلیت اتصال به دستگاه‌های ثبت ورود و خروج را هم دارد. ویژگی‌های این ماژول شامل موارد زیر است:

  • قابلیت اتصال به همه دستگاه‌های حضور و غیاب (کارتی، اثر انگشت و تشخیص چهره)
  • قابلیت ثبت ورود و خروج براساس لوکیشن
  • قیمت مناسب و به صرفه
  • امنیت فوق‌العاده بالا
  • امکان پشتیبانی از همه مراحل استخدام پرسنل
  • پرداخت دقیق حقوق پرسنل
  • امکان ارائه روی بستر ابری
  • دارای اپلیکیشن برای مدیریت راحت‌تر

 این ماژول در نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان، دارای بخش‌های متنوعی است که در ادامه ویژگی‌های هر یک را معرفی کرده‌ایم:

تقویم کاری شامل:

  • امکان ثبت ساعت کاری
  • امکان ورود اطلاعات از طریق API و   Excel
  • امکان ثبت درخواست ساعت کاری توسط کارمندان
  • امکان ثبت ورود و خروج چندین باره در روز برای پرسنل
  • امکان ثبت درخواست مرخصی، اضافه‌کاری و ماموریت
  • نمایش شیفت و روزهای تعطیل رسمی

ماموریت مثل:

  • ماموریت‌های ساعتی، روزانه و حتی چند بار در روز
  • امکان مشخص کردن نوع و محل ماموریت

شیفت کاری شامل:

  • مشخص کردن شیفت‌های کاری مختلف
  • اختصاص هر کارمند به یک شیفت خاص
  • امکان مشخص کردن دو شیفت کاری برای کارمند
  • امکان مشخص کردن تعطیلات موجود در تقویم و نوع تعطیلات

بخش مرخصی شامل:

  • مرخصی‌های روزانه، ساعتی و چند بار در روز
  • امکان تعریف مرخصی ماهانه و سالانه
  • امکان انتخاب پرسنل جایگزین به جای پرسنل حاضر در مرخصی
  • قابلیت مشخص کردن محدودیت برای مرخصی
  • امکان درخواست مرخصی برای پرسنل

همین حالا از نسخه دموی ماژول حضور و غیاب نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!

2. ماژول حقوق و دستمزد کاوان

PM | نرم افزار مدیریت کسب و کار

ماژول حقوق و دستمزد نرم افزار کاوان، خیلی از مراحل محاسبه حقوق کارمندان را راحت‌تر کرده است. پرسنل امور مالی می‌توانند تنها با چند کلیک حقوق کارمندان را محاسبه کرده و به حساب آن‌ها واریز کنند. اما این تنها مزیت نرم افزار نیست! بخش‌های مختلف و کارایی آن‌ها در ادامه آورده شده است:

بخش قرارداد پرسنل با ویژگی‌های:

  • ثبت، مشاهده و ویرایش قراردادها
  • امکان انتخاب فرد از لیست پرسنل با آیکون جستجو
  • مشخص کردن پایه حقوق و مزایا
  • مشخص کردن درصد سهم بیمه کارمند
  • مشخص کردن بیمه تکمیلی

بخش حقوق دوره ای شامل:

  • قابلیت محاسبه حقوق و دستمزد
  • امکان مشخص کردن تاریخ آغاز و پایان دوره
  • قابلیت نمایش لیست حقوق همراه با جزئیات
  • امکان ویرایش و حذف دوره‌های حقوقی
  • قابلیت دریافت ساعت کاری کارمندان
  • امکان مشاهده حقوق محاسبه شده برای پرسنل
  • قابلیت مشاهده جزئیات ساعت‌‌های کاری پرسنل

بخش تنظیمات مالی شامل:

  • امکان مشخص کردن میزان تاثیر اضافه کار در محاسبه حقوق
  • امکان محاسبه اضافه کار روزانه یا ماهانه

همین حالا از نسخه دموی ماژول حقوق و دستمزد نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!

3. ماژول منابع انسانی نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان

نرم افزار مدیریت کسب و کار | HRM

بخش کارمندان با ویژگی‌های:

  • مشاهده لیست پرسنل سازمان
  • مشاهده لیست پرسنل واحدهای سازمانی مختلف
  • امکان قابلیت جستجو از بین کارمندان یک شیفت کاری
  • مشاهده همه افراد با یک موقعیت شغلی
  • قابلیت حذف و غیر فعال کردن فردی و گروهی
  • امکان افزودن پرسنل جدید از بین رزومه‌ها
  • جستجو در پرسنل از روی اطلاعات شخصی

بخش رزومه‌ها با امکانات:

  • امکان مشاهده رزومه‌ها و نمایش اطلاعات پرسنل
  • امکان مشاهده رزومه‌ها در بازه‌های تاریخی موردنظر
  • امکان لیست کردن رزومه‌ها در بازه حقوقی موردنظر
  • امکان مشاهده لیست رزومه‌های یک آگهی استخدام خاص
  • ایجاد رزومه با جستجو در بین افراد موجود در نرم افزار
  • ثبت شخص جدید و ثبت اطلاعات او
  • قابلیت لود کردن فایل رزومه پرسن و سایر مستندات آن‌ها

بخش ایجاد آگهی استخدام با قابلیت‌های:

  • نمایش لیست آگهی‌های استخدام همراه با عنوان آن‌ها
  • امکان مشاهده آگهی‌های ثبت شده در یک زمان خاص
  • ایجاد آگهی استخدام و امکان انتخاب منبع آن
  • قابلیت حذف آگهی‌ها

بخش تعاریف و امکان تعریف موارد زیر:

  • نوع و وضعیت رزومه
  • منابع آگهی
  • مهارت و نوع آن
  • واحدهای سازمانی مختلف
  • مسئولیت‌ها و موقعیت‌های شغلی

همین حالا از نسخه دموی ماژول مدیریت منابع انسانی نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!

4. ماژول مدیریت ارتباط با مشتریان کاوان

نرم افزار مدیریت کسب و کار | CRM

بخش بازاریابی شامل:

  • ساخت و مدیریت کمپین‌های تبلیغاتی
  • اختصاص یک یا چند محصول به کمپین موردنظر
  • امکان مشخص کردن هدف و نوع کمپین
  • امکان تغییر وضعیت کمپین
  • امکان ثبت رویداد و مدیریت لیدها
  • تعیین وضعیت لیدهای موجود
  • ارجاع و تخصیص لید به یک فرد یا تیم خاص

بخش فروش شامل:

  • ایجاد و مدیریت فرصت‌های فروش
  • تعریف منابع مانند ایمیل مارکتینگ و ...
  • تعیین مرحله فروش
  • ارجاع فرصت‌های فروش به کارمند یا یک تیم خاص
  • امکان ورود اطلاعات از طریق فایل excell
  • مشخص کردن مرحله و قیمت برای یک فرصت فروش خاص

قسمت مشتریان شامل:

  • امکان ثبت مشتریان
  • قابلیت مدیریت و ایجاد شرکت با توجه به اطلاعات آن
  • امکان ایجاد مخاطب
  • امکان تعریف و اختصاص نقش برای مخاطب

بخش محصولات و خدمات ماژول CRM

  • قابلیت تعریف محصول و خدمات
  • قابلیت پیوست فایل‌ها برای محصولات و خدمات مختلف


منبع: 

https://kavan.cloud/fa/article/30024/%d9%86%d8%b1%d9%85-%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1-%d9%85%d8%af%db%8c%d8%b1%db%8c%d8%aa-%da%a9%d8%b3%d8%a8-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d8%b1