یک شرکت چه 10 تا کارمند داشته باشد و چه 150 تا، نیاز به یک مدیر و سیستم مدیریتی پیشرفته دارد. در این صورت میتوان به رشد و پیشرفت این سازمان امیدوار بود. خیلی از کارها و وظایف یک مدیر به دقت و تمرکز زیادی نیاز دارد و خیلی از آنها هم وقتگیر و حتی استرسآور است. به همین دلیل وجود یک سیستم مدیریتی که کارها را آسانتر کند و باعث افزایش بهرهوری کسب و کار شود، ضروری به نظر میرسد. نرم افزار مدیریت کسب و کار دقیقا همان چیزی است که هر کسب و کار نوپا و حتی شرکتهای بزرگ به آن نیاز دارند.نرم افزار مدیریت سازمان میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.
اما چه نرم افزاری بهترین امکانات و قابلیتها را در اختیار ما قرار میدهد؟ نرم افزاری که شامل بخشهای مختلف سازمان شما از مدیریت هزینهها و حقوق و دستمزد، ورود و خروج پرسنل و روابط با مشتریان میشود. در ادامه یکی از بهترین نرم افزارهای مدیریت کسب و کار یا Business Management System را معرفی میکنیم.
مدیر یک شرکت مسئولیتها و وظایف متعدد و سنگینی دارد. او بر عملکرد سازمان نظارت میکند و تصمیمگیریهای مهم را انجام میدهد. مدیریت در سازمانهای کوچک از یک نفر شروع میشود و ممکن است برای کمپانیهای بزرگ جهانی با چندین شعبه در سراسر دنیا، به صدها نفر هم برسد.
هر چه سازمانها بزرگتر باشند، سیاست به این صورت است که کمپانی توسط هیئت مدیره اداره شود و مدیر عامل یا مدیر اجرایی، اجرای کارها را بر عهده بگیرند.
وظایف کلی یک مدیر شامل:
است. علاوه بر این نظارت بر
هم اهمیت دارد. اما یک مدیر چقدر توانایی دارد تا همه این کارها را به تنهایی انجام دهد؟ مسلما برای مدیریت بهتر کارها به یک دستیار هوشمند نیاز دارد، یک نرم افزار مدیریت کسب و کار که بخشهای مختلف سازمان را در بر بگیرد و خیلی از دغدغههای مدیران را رفع کند. اما اصلا این سیستم مدیریت کسب و کار چیست؟
نرم افزار یا سیستم مدیریت کسب و کار مجموعهای از ابزارها است که برای اجرای تاکتیکی و برنامهریزی استراتژیک شیوهها، فرآیندها، خط مشیها، دستورالعملها و رویهها و به منظور استفاده، استقرار، اجرا و توسعه استراتژیها و برنامههای تجاری و سایر برنامههای مرتبط مورد استفاده قرار میگیرد.
سیستم مدیریت کسب و کار در اصل برای این طراحی شده است تا به مدیران ابزارهایی برای نظارت، برنامهریزی و کنترل فعالیتهای آنها و اندازهگیری عملکرد یک تجارت را ارائه دهد.
در نرم افزار اتوماسیون اداری کاوان انواع ابزارهای مختلف تجاری که عملکردهای مختلف یک سازمان را مدیریت میکند، وجود دارد. ابزارهایی مثل:
یک نرم افزار هوشمند مدیریت کسب و کار باعث افزایش بهرهوری فرآیندهای سازمانی میشود و با
باعث رشد و پیشرفت سازمان و تسهیل فرآیندها میشود.
هوشمندی کسب و کار یعنی فرآیند بالا بردن سود دهی سازمان در بازار رقابتی با استفاده هوشمندانه از اطلاعات موجود در سازمان در فرآیند تصمیمگیری. نرم افزار مدیریت سازمان میتواند در ارتقا و بهبود سازمان بصورت یکپارچه اصولی و عالی عمل کند.
یکی از مراحل اصلی هوشمندسازی کسب و کارها، استفاده از سیستمهایی است که فرآیندها را خودکار میکنند؛ و برای خودکارسازی کارها لازم است از یک سیستم اتوماسیون اداری استفاده کنید. این اولین قدم برای پیادهسازی هوشمندی کسب و کار و بهبود کارایی در سازمان شما است.
یک شرکت زمانی میتواند ادعا برتری داشته باشد و مزیت رقابتی خود را نشان دهد که بتواند:
و سیستم مدیریت کسب و کار کاوان همه این قابلیتها را در خود جای داده است!
نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مدیریتی، توان تجزیه و تحلیل اطلاعات و دادهها را هم در اختیار مدیران حوزه منابع انسانی قرار میدهد.
یکی دیگر از ویژگیهای این سیستم، فرآیند محور بودن آن است. به این صورت که قابلیت تعریف و راه اندازی همه فرآیندهای حوزه منابع انسانی جاری در هر سازمان مانند مرخصی، ماموریت، ارائه وام و ... را دارد. همه این فرآیندها در بستر کارتابل تحت وب سیستم در اختیار همه کارمندان سازمان قرار میگیرد.
قابلیتهای این ابزار آنقدر متنوع است که ترجیح میدهیم آنها را در بخشهای مختلف و به تفکیک ماژولهای برای شما معرفی کنیم.
بهترین نرم افزار حضور و غیاب در سیستم مدیریت کسب و کار کاوان وجود دارد و این بخش، یکی از نقاط قوت ابزار است. این نرم افزار قابلیت اتصال به دستگاههای ثبت ورود و خروج را هم دارد. ویژگیهای این ماژول شامل موارد زیر است:
این ماژول در نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان، دارای بخشهای متنوعی است که در ادامه ویژگیهای هر یک را معرفی کردهایم:
همین حالا از نسخه دموی ماژول حضور و غیاب نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!
ماژول حقوق و دستمزد نرم افزار کاوان، خیلی از مراحل محاسبه حقوق کارمندان را راحتتر کرده است. پرسنل امور مالی میتوانند تنها با چند کلیک حقوق کارمندان را محاسبه کرده و به حساب آنها واریز کنند. اما این تنها مزیت نرم افزار نیست! بخشهای مختلف و کارایی آنها در ادامه آورده شده است:
همین حالا از نسخه دموی ماژول حقوق و دستمزد نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!
همین حالا از نسخه دموی ماژول مدیریت منابع انسانی نرم افزار مدیریت کسب و کار کاوان استفاده کن!
منبع: